صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / افزون بر ۵۰ هزار تن میلگرد احتکار شده در زرندیه کشف شد
افزون بر ۵۰ هزار تن میلگرد احتکار شده در زرندیه کشف شد

افزون بر ۵۰ هزار تن میلگرد احتکار شده در زرندیه کشف شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: افزون بر 50 هزار تن میلگرد احتکار شده در این شهرستان کشف شد.

میلگرد

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اعلام این خبر عنوان کرد: این میزان میلگرد احتکار شده در انبار یکی از  شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان زرندیه کشف شد.

وی تصریح کرد: براساس دریافت گزارش مردمی در خصوص احتکار مقدار زیادی میلگرد در انبار یکی از شرکت های این شهرستان با اخذ دستور قضائی تیم مشترکی با پیگیری سپاه شهرستان و با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی به مکان اعلام شده، اعزام شدند.

سرهنگ روح افزا در ادامه گفت: پس از بررسی وضعیت موجود، انباری که محل احتکار افزون بر ۵۰ هزار تن میلگرد در این کارخانه بود مشاهده و این محموله احتکار شده کشف و توقیف شد.

وی افزود: گزارش کشف این میزان میلگرد کشف شده به دستگاه قضایی اعلام و در همین رابطه پرونده‌ای تشکیل و با نظر مقام قضایی، متخلفین دستگیر و مراحل قانونی سپری خواهد شد.

فرمانده سپاه زرندیه تعیین ارزش ریالی این میزان کالای کشف شده را منوط به بررسی بیشتر و اعلام نظر دقیق تر دانست و افزود: با توجه به اینکه احتکار کالا موجب نابسامانی در سطح عرضه و قیمت کالا برای مصرف کنندگان می شود، علیه متخلفین اعمال قانون و تعزیر خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.