صفحه اصلی / حذف / اقدام احمقانه صهیونیست ها عواقب وخیمی برای آن ها خواهد داشت

اقدام احمقانه صهیونیست ها عواقب وخیمی برای آن ها خواهد داشت

به گزارش کسب و کار نیوز از پایگاه خبری فلسطین الیوم، در پیام گردان های القسام که در تارنمای این نیروها منتشر شده آمده است: انجام هرگونه اقدام احمقانه ای از سوی دشمن صهیونیستی برای آن ها نابودی و رنجی غیر قابل تحمل که پیش از این چه در ماهیت و چه در کمیت مانند آن را ندیده اند به بار خواهد آورد.
پیش تر روزنامه صهیونیستی ‘هاآرتص' فاش کرده بود که فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر و افسران ‘شاباک' (دستگاه جاسوسی این رژیم) در ماه های گذشته در پاسخ به تداوم ‘راه پیمایی بازگشت'، طرح ترور فرماندهان ‘حماس' در نوار غزه را آماده کردند.
در بخش دیگری از این پیام با اشاره به توافق اخیر آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی آمده است: حماس هرگز توافقی که امضا کرده را زیر پا نخواهد گذشت حتی اگر این توافق با دشمن حیله گر باشد.
در این پیام آمده است: منافع مردم فلسطین همواره اولویت نخست سازمان حماس بوده است و به دلیل مصالح ملی تاکتیک جنبش در برخورد با دشمن تغییر می کند.
گردان های القسام افزوده است: کاهش تنش ها چیزی است که گاهی می تواند مطلوب باشد اما ما همچنان در سرزمین مان و آماده محافظت از آن هستیم .
بنیامین نتانیاهو پیش تر در خصوص تحولات اخیر درغزه خواست اسرائیل را به طور مشخص توقف کامل پرتاپ موشک از غزه اعلام کرده بود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به طرح های عملیاتی این رژیم در خصوص غزه اشاره کرد و افزود: این برنامه ها آماده است.
درگیری میان رژیم صهیونیستی و حماس در غزه پس از آغاز تظاهرات بازگشت در این باریکه افزایش یافته است.
راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس گذشته (۱۰ فروردین ۹۷) همچنان جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیمات آمریکا و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.
شبک**۹۳۶۵**۱۷۰۸

همچنین مطالعه کنید:

محمدعلی بهمنی پس از بهبود به دفتر موسیقی بازمی‌گردد؟

محمدعلی بهمنی ـ شاعر و رییس سابق شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی وزارت ارشاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.