صفحه اصلی / حذف / محمدعلی بهمنی پس از بهبود به دفتر موسیقی بازمی‌گردد؟

محمدعلی بهمنی پس از بهبود به دفتر موسیقی بازمی‌گردد؟

محمدعلی بهمنی

محمدعلی بهمنی ـ شاعر و رییس سابق شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی وزارت ارشاد ـ در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عمل استنت‌گذاری قلب داشته است، گفت: به تازگی از بیمارستان مرخص شدم و تا مدتی تحت درمان خواهم بود. 

او که میانه شهریور ماه امسال از سمت ریاست شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی خداحافظی کرده بود، درباره اینکه آیا از سوی وزارت ارشاد برای بازگشتش رایزنی‌هایی انجام شده است؟ بیان کرد: خیلی از من خواستند که برگردم. یکی از بهانه‌های کناره‌گیری‌ام که بهانه هم نبود، به همین بیماری‌ام برمی‌گشت. گفتم اجازه بدهید بعد از [بهبود] بیماری صحبت می‌کنیم. 

این غزل‌سرا درباره احتمال بازگشتش به وزارت ارشاد، تاکید کرد: بازگشت من به پیشنهادهایی بستگی دارد که از سوی وزارت ارشاد ارائه می‌شود. بالاخره آن‌ها پیشنهادی دارند و من هم پیشنهادی دارم.

بهمنی بار دیگر یادآور می‌شود که مشکل او در شورای شعر دفتر موسیقی به کلام‌های ضعیفی برمی‌گردد که «پدر آدم را درمی‌آورد».

محمدعلی بهمنی از سال ۱۳۹۳ رییس شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی وزارت ارشاد بوده است. او میانه شهریور ماه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من با آگاهی اشتباهم از قبولی (ریاست شورای ترانه)، نه به دلیل اینکه شش ماه است که کارشناسانش هم حقوقی دریافت نکرده‌اند، فقط به این دلیل که دیگر مزاحم ترانه‌های ضعیف نباشم، با شرم خداحافظی می‌کنم. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تجهیز ۵۰ هزار روستا به اینترنت پرسرعت

به گزارش کسب و کار نیوز، مهرداد ترابیان اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.