صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / صحبت‌های کواچ بعد از کسب اولین قهرمانی با بایرن مونیخ
صحبت‌های کواچ بعد از کسب اولین قهرمانی با بایرن مونیخ

صحبت‌های کواچ بعد از کسب اولین قهرمانی با بایرن مونیخ

سرمربی بایرن مونیخ با تمجید از روبرت لواندوفسکی از یوپ هاینکس، سرمربی پیشین بایرن تشکر کرد.

نیکو کواچ

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از بیلد، بایرن مونیخ دیشب (یک‌شنبه) در دیدار سوپر جام فوتبال آلمان جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و موفق شد با پنج گل اینتراخت فرانکفورت را در هم بکوبد. این اولین جام نیکو کواچ با تیم بایرن مونیخ  بود.

کواچ بعد از این قهرمانی  که با هت تریک لواندوفسکی به دست آمد، گفت‌: ما نباید زیاد درباره روبرت صحبت کنیم. عملکرد روبرت گویای همه چیز است. او یک مهاجم در حد جهانی است که امشب بار دیگر آن را به همه ثابت کرد. آسان نیست که در ۷۰ ‌دقیقه بتوانید سه گل به ثمر برسانید. باید از یوپ هاینکس نیز تشکر کنم. ما امشب در حالی در این جا حضور داشتیم و توانستیم قهرمان شویم که به خاطر قهرمانی در لیگ سال گذشته بود که با سرمربیگری هاینکس به دست آمد. من از او تشکر می‌کنم چون تیم قدری را برای من بر جای گذاشت و تیم من راحت‌تر است.

سرمربی جوان بایرن مونیخ در پایان صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: ۲۰ ‌دقیقه نخست بازی برابر فرانکفورت سخت بود چون آن‌ها بسته بازی می‌کردند ولی ما توانستیم با اصرار به حملات از کناره‌ها راه رسیدن به دروازه‌ حریف را پیدا کنیم و به قهرمانی دست یافتیم. این قهرمانی ما را برای ادامه‌ رقابت‌ها قدرتمند خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.