صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش سیمئونه به مربیگری آیمار و اسکولانی در تیم ملی آرژانتین
واکنش سیمئونه به مربیگری آیمار و اسکولانی در تیم ملی آرژانتین

واکنش سیمئونه به مربیگری آیمار و اسکولانی در تیم ملی آرژانتین

سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به حضور دو سرمربی آرژانتینی در تیم ملی کشورش واکنش نشان داد.

دیگو سیمئونه

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید در یک بازی دوستانه با یک گل از اینتر در واندا متروپولیتانو شکست خورد. دیگو سیمئونه پس از بازی گفت‌: این دیدار یک آماده‌سازی محسوب می‌شد تا بازیکنانی که دقایق کمتری بازی کرده بودند به میدان بروند و خود را به بهترین شکل ممکن برای دیدار چهارشنبه شب سوپر جام اروپا آماده کنند.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه‌ اظهار کرد: گروه جدیدی داریم که برخی از بازیکنان باید خود را با تیم وفق دهند و این موضوع به زمان نیاز دارد. بازیکنان قدیمی تیم را ترک کردند و بازیکنان دیگری به تیم پیوسته‌اند تا به قوی‌تر شدن آن کمک کنند.

سرمربی آرژانتینی درباره وضعیت لوکاس هرناندز و آنتوان گریزمان گفت‌: هر دو در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. لوکاس با جنگندگی بیشتری کار می‌کند و گریزمان سعی می‌کند بهترین شرایط را برای گلزنی پیدا کند. بازی فوق‌العاده‌ای بود تا وضعیت تیم را بهتر کرد. این دیدار می‌توانست پرگل‌تر باشد.

تیبو کورتوا که در گذشته در اتلتیکومادرید بازی می‌کرد در فصل آینده پیراهن رئال مادرید را بر تن خواهد کرد. سیمئونه در این باره اظهار کرد: نمی‌توانم درباره بازیکنی صحبت کنم که در گذشته در تیم ما حضور و عملکرد خیلی خوبی درون دروازه‌ داشت. این تفکر اوست و در زندگی باید به همه احترام گذاشت.

پابلو آیمار و لیونل اسکالونی به طور موقت هدایت تیم‌ ‌ملی آرژانتین را بر عهده گرفتند و تا پایان دسامبر در این تیم خواهند ماند. سرمربی اتلتیکومادرید در این رابطه اظهار کرد: نظر خاصی ندارم. تنها برای هر دو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. آنها خیلی خوب تیم‌ ‌ملی را می‌شناسند.

سیمئونه درباره تورنمنت‌های تابستانی و سفرهای طولانی مدت گفت‌: این بازی‌ها جذاب هستند چون تیم‌های سطح بالای اروپایی به رقابت می‌پردازند. جام جهانی باعث شد تیم‌ها از سطح اصلی خود فاصله بگیرند. در رابطه با دیدار شب بازی بود که همه بازیکنان حضور داشتند. این تورنمنت‌ها خوب هستند چون بهترین بازیکنان و تیم‌ها حضور دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.