صفحه اصلی / استان ها / البرز / مرگ تدریجی تشکل‌های غیردولتی در البرز

رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی البرز مطرح کرد؛

مرگ تدریجی تشکل‌های غیردولتی در البرز

رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی البرز گفت: تنها هفت تشکل از 22 تشکل استان هنوز فعال هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز، یداله مالمیر در نشست مطبوعاتی امروز شنبه ۲۰ مرداد که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۲ تشکلی که در البرز تشکیل شده بود تنها هفت مورد فعالیت دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل  نبود حمایت دولت از تشکل‌های غیردولتی شاهد مرگ تدریجی در این بخش هستیم و شور و اشتیاق فعالیت از آنها گرفته شده است. اگر وضعیت به همین شیوه ادامه داشته باشد  یک تا دو سال آینده همه تشکل‌های استان منحل خواهند شد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت و نمایندگان مجلس در حمایت از تشکل‌های غیردولتی توضیح داد: متاسفانه برخی نمایندگانی که در مجلس وظیفه قانونگذاری را به عهده دارند حتی بلد نیستند از روی متن، کلمات را درست ادا کنند. باید به حال صنعت کشور تاسف خورد که چنین نمایندگانی برای این حوزه تصمیم می‌گیرند و نتیجه فعالیت آنها وضعیت نابسامان امروز است.

مالمیر اظهار کرد: ما برای این کشور خون داده‌ایم و از مال و آبروی خود برای رونق اقتصاد آن گذشته‌ایم پس نباید اجازه دهیم عده‌ای که جز رانت و رانت بازی فکر دیگری ندارند، با چند تلفن و سفارش به برخی مجلسی‌ها وارد شوند.

  رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی البرز با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور گفت: متاسفانه به جایی رسیده‌ایم که آمریکا و امثال آن با یک کلمه اقتصاد ما را جابه‌جا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته رییس جمهور امریکا درخواست مذاکره با ایران را کرد و به واسطه آن قیمت دلار کاهش پیدا کرد، چرا باید اقتصاد یک کشور اینقدر بی‌ثبات باشد که با حرف و کلمه دچار نوسان شود؟ متاسفانه در این اوضاع نابسامان هم هر روز خبری از اختلاس جدید منتشر می‌شود که مردم را ناامید تر می‌کند. در این شرایط اگر امور مختلف به مردم سپرده شود وضعیت بهتر خواهد شد و این خواسته رهبر کبیرانقلاب و مقام معظم رهبری هم هست.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.