صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشجوی دانشگاه تهران برنده مدال نقره مسابقات ملی مهارت در رشته مکاترونیک
دانشجوی دانشگاه تهران برنده مدال نقره مسابقات ملی مهارت در رشته مکاترونیک

دانشجوی دانشگاه تهران برنده مدال نقره مسابقات ملی مهارت در رشته مکاترونیک

دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران موفق به کسب مقام دوم کشوری(مدال نقره) در مسابقات معتبر ملی مهارت در رشته مکاترونیک شد.

هجدهمین مسابقات ملی مهارت

به گزارش کسب و کار نیوز،‌  ارسلان امیر علیزاده، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد گروه کنترل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران  و عضو آزمایشگاه تعامل انسان و ربات در مسابقات ملی مهارت در رشته مکاترونیک که از سوی سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود، موفق به کسب مقام دوم کشوری(مدال نقره) شد.

تاکنون ۱۷ دوره از مسابقات ملی مهارت(المپیاد مهارت) در ایران برگزار شده است و در تیر ۱۳۹۷ نیز ۵۴۴ شرکت‌کننده از منتخبان استانی در ۳۳ رشته مهارتی و در قالب هجدهمین دوره از مسابقات به رقابت پرداختند که ارسلان امیرعلیزاده، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق دانشگاه تهران و عضو آزمایشگاه تعامل انسان و ربات، توانست در این مسابقات به مدال نقره کشوری رشته مکاترونیک دست یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، برگزیدگان نهایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت، پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی در رشته‌های منتخب به چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۹ که در روسیه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.