صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / بهبهانی پور: امیدوارم عملکرد داورهایمان بهتر شود
بهبهانی پور: امیدوارم عملکرد داورهایمان بهتر شود

بهبهانی پور: امیدوارم عملکرد داورهایمان بهتر شود

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، گفت‌: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما امیدوارم عملکرد داورهایمان بهتر شود.

مسابقات فوتسال بانوان تیم‌های پالایش نفت و دانشگاه آزاد

خدیجه پور بهبهانی سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شکست تیمش از سپیدرود تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: هر دو تیم بازی  زیبایی را به نمایش گذاشتند. دو هفته است تمرین‌های پرفشار تیمی مان را شروع کرده‌ایم. مشکلات زیادی داشتیم اما  توانستیم در این مدت تیم‌مان را منسجم کنیم.

او در ادامه‌ افزود: از  عملکرد بازیکنانم در نیمه اول راضی بودم و انسجام دفاعی شان  در نیمه دوم فوق‌العاده‌ بود. امیدوارم در هفته های آتی این روند بهتر شود چون قرار است بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، اظهار کرد: چون مسابقه‌های لیگ برتر را داریم امید است که عملکرد داورهایمان بهتر شود تا روی نتیجه‌ بازی کمتر اثر بگذارد.

او در پاسخ به این سوال که اگر عملکرد دفاعی‌تان در نیمه دوم بهتر بود  چگونه چهار گل دریاعت کردید گفت: در دو صحنه داور خطایی که بر روی  بازیکنانمان انجام شد را اعمال نکرد که منجر به گل زودرس شد. اما با توجه به این که در نیمه اول  دو تیم محتاط عمل می کنند ما هم محتاط عمل کردیم و خواستیم  در میانه زمین پرس انجام دهیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم فشار را بالاتر ببریم که توانستیم عمق دفاع حریفمان را تا حدودی باز کنیم.

بهبهانی در پایان، بیان‌ کرد: ما با توجه به دو هفته تمرین پرفشار این عملکرد را داریم. ان‌شاء‌الله هفته‌های آتی بهتر از  این می شویم.

به گزارش کسب و کار نیوز، پالایش نفت آبادان، مدافع عنوانی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان،  پنج بر یک نتیجه‌ اولین بازی خود را به سپیدرود تهران واگذار کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.