صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / شهناز یاری: صداوسیما با ورزش بانوان مهربان‌تر باشد، بسیاری از مشکلات کم می‌شود
شهناز یاری: صداوسیما با ورزش بانوان مهربان‌تر باشد، بسیاری از مشکلات کم می‌شود

شهناز یاری: صداوسیما با ورزش بانوان مهربان‌تر باشد، بسیاری از مشکلات کم می‌شود

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران گفت: جای تاسف دارد در حالی که فوتسال ما بر بام آسیا تکیه کرده و حرف اول را می‌زند، اما هیچ اسپانسری از آن‌ها حمایت نمی‌کند. شاید اگر صداوسیما با فوتسال و ورزش بانوان مهربان‌تر باشد، معضلی که گریبانگیر تیم‌های ما است کمتر شود.

شهناز یاری

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران در گفت‌وگو با ایسنا به عدم حمایت اسپانسرها از تیم‌های بانوان به خاطر نداشتن پخش تلویزیونی اشاره کرد و گفت: اسپانسرها می‌خواهند دیده شوند. در غیر این صورت هزینه نمی‌کنند و این یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی است که کار را برای فوتسال بانوان سخت کرده است.

او ادامه داد: بی‌نظمی‌هایی که در شروع لیگ وجود داشت، بیشتر به خاطر تیم‌ها بود. اگر قرار بود ۱۴ تیم در لیگ حضور داشته باشند، پنجم مردادماه مسابقه‌ها شروع می‌شد اما به ۱۲ تیم تقلیل پیدا کرد و حتی تا دیروز هم می‌گفتند به ۱۱ تیم کاهش پیدا می‌کند و تیم نامی‌نو معلوم نیست تیم‌داری کند اما امروز مشخص شد که این تیم در لیگ شرکت می‌کند. همین بودن و نبودن اسپانسرهایی که از تیم‌ها حمایت مالی می‌کنند، باعث چنین اتفاقاتی است.

یاری در مورد قول کفاشیان مبنی بر پخش اینترنتی مسابقه‌های فوتسال بانوان گفت: همه بازی‌ها را پخش نمی‌کنیم بلکه فقط تعدادی از آن‌ها پخش اینترنتی دارد. البته قرار است برنامه‌ای به اسم تب ۴۰ درجه که شنبه شب‌ها ۹ شب بازی‌های لیگ فوتسال بانوان را پوشش دهد. امیدوارم این اتفاق‌ها مثبت باشد و آقایان تمایل پیدا کنند از فوتبال بانوان بیشتر حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود در مورد وضعیت آمادگی تیم سپیدرود برای شروع لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: یک ماه تمرین کردیم و وضعیت‌مان خوب است اما دو روز قبل آرزو گرامی‌زاده را که به تازگی به تیم ما اضافه شده، به دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم و فکر می‌کنم ۴ هفته از بازی بعدی دور بمانیم. اما برای شروع لیگ آمادگی داریم و تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. باید لیگ شروع شود تا ببینیم شرایط تیم‌های دیگر چگونه است.

او افزود: همه تیم‌ها کم و بیش تمرین داشتند. ما هم در این مدت گاهی بین تمرین‌هایمان وقفه می‌افتاد ولی در مجموع تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم.

یاری در مورد بازی با پالایش نفت آبادان که قهرمان دور قبل لیگ برتر فوتسال بانوان است، گفت: این تیم یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال بانوان است و فکر می‌کنم از اولین سال‌های شروع لیگ حضور داشته است. البته امسال تعدادی از بازیکنانش را از دست داده اما برای حریفان‌مان احترام قائل هستیم و پالایش نفت هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست. چند نفر از بازیکنان دانشگاه آزاد را جذب کرده و تیم خوبی است. قطعا بازی سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران درباره تغییر نام نگین شبنم به سپیدرود گفت: مالک سپیدرود و نگین شبنم یکی است. قبل از اینکه این مالک سپیدرود را بخرد، اسپانسر ما بود اما بعد از خریدن سپیدرود تصمیم گرفت تیم خانم‌ها و آقایان را با نام سپیدرود در لیگ داشته باشد.

لیگ برتر فوتسال بانوان ۱۹ مردادماه و با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود. در هفته اول این بازی‌ها سپیدرود تهران که اولین حضور خود را تجربه می‌کند به مصاف پالایش نفت آبادان می‌رود.

تیم سپید رود تهران با بازیکنان و کادر فنی زیر در لیگ برتر فوتسال شرکت می‌کند:

 بازیکنان: فرزانه توسلی،  سارا شیربیگی، مینا هاشمی، مهسا درویشی، رقیه صومعه، نسترن مقیمی، فاطمه شریف، فاطمه خلجی، آرزو صدقیانی زاده، نسرین قمی، مرضیه توفیقی نسب، سوسن رضاپور، هانیه محمدی، مهناز علیزاده

کادر فنی: شهناز یاری( سرمربی)، پریا چکانی( مدیر تیم)، الهام موسویان( پزشک)، فرشته داداشی( تدارکات)، ریحانه ابراهیم  و مبینا سماواتی( مسئول رسانه).

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.