صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ویلیان: مورینیو بهترین مربی بوده که من داشتم/ امیدوارم ساری مثل کونته نباشد
ویلیان: مورینیو بهترین مربی بوده که من داشتم/ امیدوارم ساری مثل کونته نباشد

ویلیان: مورینیو بهترین مربی بوده که من داشتم/ امیدوارم ساری مثل کونته نباشد

هافبک برزیلی چلسی درباره کار دوباره با مورینیو و رابطه خود با این مربی به صحبت پرداخت.

ویلیان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ساکرنت، از مدت‌ها پیش بحث حضور ویلیان در منچستریونایتد مطرح بوده است. این هافبک برزیلی درباره شایعات پیرامون خود به صحبت پرداخت و گفت: مورینیو بهترین مربی بوده که من در داشتم و هنوز رابطه خوبمان را با هم حفظ کرده‌ایم. بعضی مواقع با هم صحبت می‌کنیم و بعضی وقت‌ها نیز از طریق واتس‌اپ با هم در حال صحبت هستیم. او مربی بسیار خوبی است و دوست دارم روزی بار دیگر فرصت کار با او را داشته باشم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من نمی‌دانم تاکنون پیشنهاد رسمی از منچستریونایتد برای من رسیده است یا خیر. نمی‌دانم شرایط چظور خواهد بود ولی خودم قصد دارم در چلسی بمانم چون از زندگی در لندن راضی هستم و دوست دارم در این شهر بمانم. خانواده‌ام از حضور در لندن راضی هستند. با این حال باید ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

هافبک برزیلی گفت: من امیدوارم مائوریسیو ساری مثل کونته نباشد. شوخی کردم. البته باید بگویم کار کردن با کونته واقعا خیلی سخت بود و من اصلا متوجه نمی‌شدم. نحوه برخورد او با مسائل خیلی پیچیده و سخت بود. در چند دیدار من خوب بازی می‌کردم ولی تعویض شدم و مستقیم به رختکن رفتم. از فلسفه مربیگری او چیزی نفهمیدم.

چلسی با حضور این بازیکن برزیلی در فصل گذشته عملکرد چندان خوبی در لیگ برتر نداشت و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و همین غیبت در لیگ قهرمانان شاید باعث شود بازیکنان صاحب نامی چون ادن هازارد و ویلیان قصد حضور در این تیم را نداشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.