سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / کمیسیون‌های تخصصی انجمن جوانان تهران تشکیل شد
کمیسیون‌های تخصصی انجمن جوانان تهران تشکیل شد

کمیسیون‌های تخصصی انجمن جوانان تهران تشکیل شد

کمیسیون‌های تخصصی انجمن جوانان استان تهران، تشکیل و در اولین جلسه ارکان هیات‌رئیسه هر کمیسیون با رای اعضا انتخاب شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از انجمن جوانان استان تهران، کمیسیون‌های تخصصی انجمن جوانان استان تهران، تشکیل و در اولین جلسه ارکان هیات‌رئیسه هر کمیسیون با رای اعضا انتخاب شدند.
اعضای این انجمن هفته گذشته طی دو روز پیاپی و در ۶ جلسه مستقل شرکت کردند تا رئیس، نائب‌رئیس و دبیر کمیسیون‌های تخصصی را انتخاب کنند.
در این جلسه‌ها که ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شد، داوطلبان حضور در ارکان کمیسیون‌ها به معرفی خود و برنامه‌هایشان پرداختند و در نهایت با رای‌گیری مخفی اعضا، مسئولان هر کمیسیون انتخاب شدند.
اولین کمیسیونی که ارکان خود را شناخت، کمیسیون «کسب‌وکارهای‌نوین، دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها» بود. شبیر آسایش، علی عمیدی و علیرضا اشکان به ترتیب به عنوان رئیس، نائب‌رئیس و دبیر کمیسیون انتخاب شدند.
جلسه تعیین ارکان کمیسیون صنعت، معدن و انرژی با حضور ۲۵ نفر از اعضا، با بیشترین میزان استقبال مواجه شد. در این جلسه امین فتحی، سیدسهراب حسینی و محمدحسین محمدی به ترتیب به عنوان رئیس، نائب‌رئیس و دبیر کمیسیون صنعت، معدن و انرژی انتخاب شدند.
در انتخابات کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات نیز فرشید فرزانگان و حامد استیری به ترتیب مسئولیت رئیس و نائب‌رئیسی را برعهده گرفتند و نازنین فلاحتی به عنوان دبیر این کمیسیون برگزیده شد.
علیرضا قلعه، حسین اعلائی و فاطمه ثنائی‌اعلم نیز به ترتیب به عنوان رئیس، نائب‌رئیس و دبیر کمیسیون بازار پول و سرمایه انتخاب شدند.
انجمن جوانان استان تهران سال گذشته پس از تلاش‌های فراوان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران تشکیل شد و خردادماه امسال اعضای هیات‌مدیره خود را شناخت. این انجمن از اعضای جوان اتاق بازرگانی تهران و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها تشکیل شده است.

همچنین مطالعه کنید:

۳.۵ میلیارد دلار واردات داشتیم/تراز تجاری مناطق آزاد مثبت است

به گزارش کسب و کار نیوز ، حجت عبدالملکی در مراسم «رونمایی از بسته‌های سرمایه‌گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.