صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / مهشید اشتری: قبل از گران شدن دلار چند پیشنهاد اسپانسری‌ داشتم اما بعدا جا زدند!

مهشید اشتری: قبل از گران شدن دلار چند پیشنهاد اسپانسری‌ داشتم اما بعدا جا زدند!

بازیکن تیم ملی پینگ پنگ بانوان گفت: برای اعزام‌های انفرادی به مسابقات مشکل اسپانسر دارم و قبل از اینکه دلار گران شود چند جا موافق اسپانسری‌ام بودند اما بعدا جا زدند.

تمرین تیم ملی تنیس روی میز بانوان قبل از بازی های آسیایی

مهشید اشتری، بازیکن اعزامی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان به بازی‌های آسیایی جاکارتا در گفت‌وگو با ایسنا در مورد تلاش برای جذب اسپانسر جهت اعزام به شش رویدادی که طبق دستورالعمل فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای حفظ جایگاه پینگ پنگ بازان لازم است، بیان‌ کرد: اسپانسر مشکل تمام ورزشکاران در رشته‌های مختلف است. فدراسیون تنیس‌روی میز در جذب اسپانسر موفق بود و چند رویداد اعزام‌مان می‌کند اما برای بقیه اعزام‌های انفرادی مان باید اسپانسر جذب کنیم. در این زمینه به مشکل بر خورد کردم و به دنبال اسپانسر هستم، اما متاسفانه پیدا نکردم. قبل از این که دلار گران شود چند جا موافق اسپانسری بودند اما بعد جا زدند.

 او به آمادگی خود و تیم ایران برای حضور در جاکارتا اشاره کرد و گفت: اردوهایمان از فروردین ماه به صورت متناوب دنبال می‌شود که در حال‌ حاضر هم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌شویم. در هر اردو بهتر می‌شویم و آمادگی بهتری کسب می‌کنیم. امیدوارم که در این بازی‌ها نتیجه‌ خوبی کسب کنیم. قبل از این اردو هم در اواسط تیر ماه به آذربایجان رفتیم که با تیم این کشور بازی کردیم. بازیکنان حاضر در تیم آذربایجان چینی بودند و این که به کشور دیگری رفتیم و با دست‌های قوی‌تر از خودمان بازی کردیم، خیلی کمک‌مان کرد.

این پینگ پنگ باز در ادامه‌ افزود: اولین بار است که در بخش تیمی بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم که نشان دهنده اعتماد کمیته ملی المپیک و فدراسیون تنیس روی میز  به ما است.

اشتری در مورد حس خود از اعزام به این بازی‌ها، گفت‌: در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنیم حس عجیبی داریم و دوست داریم بهترین نتیجه‌ را بگیریم ولی این بازی‌ها چون در همه رشته‌ها برگزار می‌شود به نظرم باید جالب باشد. سال گذشته که به مسابقه‌های کشورهای اسلامی اعزام شدیم نتیجه‌ و تجربه خوبی را  کسب کردیم، امیدوارم بازی‌های آسیایی هم برایمان تجربه خوبی  باشد.

پینگ‌پنگ باز تیم‌ ‌ملی ایران به روحیه بالای خود در جریان اردوهای آماده سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی اشاره  و بیان‌ کرد: در رشته پینگ‌پنگ بازیکن باید روحیه و اعتماد به نفس داشته باشد در غیر این صورت خیلی موفق نمی‌شود. البته در رشته‌های دیگر هم وضعیت همینطور است و ورزشکاری موفق می‌شود که اعتماد به نفس و روحیه داشته باشد. بنابراین همیشه سعی کردم در هر شرایطی چه تمرین و چه مسابقه روحیه‌ام را حفظ کنم.

او در ادامه‌ با بیان این که هر مسابقه‌ای استرس خاص خودش را دارد، گفت‌: هر مسابقه به نوعی مهم است و استرس دارد. در مسابقات جهانی سوئد که در دسته دو بازی می‌کردیم استرس داشتیم چون برایمان خیلی مهم بود اما در بازی‌های آسیایی چون کمیته ملی المپیک به ما اعتماد کرده، استرس‌مان بیشتر است اما نمی‌گذاریم که استرسمان غالب و مانع خوب بازی کردنمان شود. بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی ات از عملکرد تیم پینگ‌پنگ ایران در بازی‌های آسیایی چیست؟ گفت‌: تیم‌های ابرقدرت جهان پینگ‌پنگ همه در آسیای شرقی هستند یعنی هشت تیم برتر در این منطقه قرار دارند و این موضوع کار را سخت می‌کند. بنابراین باید خیلی تلاش کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. هیچ وقت نمی‌گویم باید در میان چهار یا هشت تیم برتر باشیم، اما می‌توانیم نتیجه‌ خوب و قابل قبولی را کسب کنیم.

اشتری که قرار است ۱۵ مرداد ماه با تیم جوانان راهی مسابقات آسیایی میانمار و سپس به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام شود، در مورد خستگی  و احتمال افت عملکردش، گفت‌:  مسابقات آسیایی جوانان در میانمار در رده سنی‌ام است و باید انگیزه‌ام بیشتر باشد. می‌خواهم به گونه‌ای بازی کنم که در میانمار و جاکارتا نتیجه‌ خوبی بگیرم.خستگی راه هست اما دلیل بد بازی کردنم نمی‌شود چون پنج روز استراحت دارم و در این مدت انرژی‌ام بر می‌گردد و مطمئنم دوباره حالت اولیه‌ام را به دست می‌آورم.

اشتری در پایان درباره هدف و آرزوی ورزشی‌اش گفت‌: از بچگی هر وقت مصاحبه می‌کردم، می گفتند آرزویت چیست، می‌گفتم المپیک. الان هم می گویم  که رفتن و خوب ظاهر شدن در  المپیک هدف و آرزوی ورزشی‌ام است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.