صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / ممنوعیت‌های خبرنگاران تمامی ندارد/ برخورد سلیقه‌ای سرشیفت حراست مجموعه آزادی
ممنوعیت‌های خبرنگاران تمامی ندارد/ برخورد سلیقه‌ای سرشیفت حراست مجموعه آزادی

وقتی نمایندگان رسانه‌ها به تمرین والیبال بانوان راه نمی‌یابند!

ممنوعیت‌های خبرنگاران تمامی ندارد/ برخورد سلیقه‌ای سرشیفت حراست مجموعه آزادی

با وجود هماهنگی‌های قبلی مبنی بر ورود عکاسان و خبرنگاران برای پوشش خبری اردوی تیم ملی والیبال بانوان، حراست مجموعه آزادی از ورود عکاسان مرد و خبرنگاران خانم برای حضور در تمرین ممانعت به عمل آورد.

ورزشگاه آزادی

به گزارش کسب و کار نیوز، بنا بر اعلام سایت رسمی فدراسیون والیبال، امروز (دوشنبه) مقرر شده بود تا خبرنگاران و عکاسان برای تهیه گزارش تصویری و خبری از اردوی تیم ملی والیبال  بانوان در محل برگزاری این اردو حاضر شوند اما حراست به بهانه مرد بودن عکاسان و به رغم  هماهنگی‌های قبلی از حضور عکاسان ممانعت به عمل آورد.

این در حالی است که در روزهای گذشته چندین بار عکاسان مرد برای پوشش تصویری اردوی تیم ملی بانوان که در کمپ تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، حاضر شدند و مشکلی در ورود نداشتند.

پس از پیگیری‌های به عمل آمده توسط روابط عمومی فدراسیون والیبال مشخص شد که عوض شدن سرشیفت حراست مجموعه ورزشی آزادی  باعث برخورد سلیقه‌ای در این زمینه شده است.

علاوه بر این، با وجود دعوت فدراسیون والیبال از اصحاب رسانه برای پوشش تصویری و خبری اردوی تیم ملی والیبال بانوان، متأسفانه هماهنگی‌های لازم انجام نشد و علاوه بر عکاسان، خبرنگاران خانم برخی از رسانه‌ها نیز امکان ورود به سالن محل برگزاری اردو را پیدا نکردند.

ممانعت از حضور خبرنگاران و عکاسان برای ورود به سالن محل برگزاری بازی‌ها و اردوهای تیم‌های بانوان بارها اتفاق افتاده و به رغم وعده‌های مسئولان هنوز هم تصمیم درست و مشخصی در این زمینه اتخاذ نشده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.