چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مجید عسگری: به حدنصاب کسب مدال نرسم، به جاکارتا نمی‌روم
مجید عسگری: به حدنصاب کسب مدال نرسم، به جاکارتا نمی‌روم

مجید عسگری: به حدنصاب کسب مدال نرسم، به جاکارتا نمی‌روم

‌با افزایش سهمیه وزنه‌برداری کشورها به هشت نفر، مجید عسگری هم عازم بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌شود.

عسگری ​

‌به گزارش کسب و کار نیوز، اظهار کرد: حدود یک ماه تا ۴۰ روز گذشته در اردوی ساری نیز به مسئولین فدراسیون اعلام کردم که بازی‌های آسیایی با ۸ سهمیه قرار است برگزار شود اما مسئول روابط امور بین‌الملل این موضوع را نادرست دانست و اعلام کرد این مسابقات با سهمیه ۷ نفری کشورهای شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

مجید عسگری با بیان اینکه در فاصله دو هفته مانده به آغاز مسابقات اعلام شد که سهمیه کشورها هشت ورزشکار است، اضافه کرد: به دلیل اینکه اسم بنده از قبل به‌عنوان ذخیره اعلام‌شده بود، نام من به‌عنوان هشتمین ورزشکار اعزامی به مسابقات اعلام شد.

مدتی از فشار بالای تمرینات خارج‌شده بودم

وی با اشاره به اینکه پس‌ازآنکه اعلام‌شده بود بنده به مسابقات آسیایی اعزام نمی‌شوم، تمریناتم را سبک کرده بودم، خاطرنشان کرد: به دنبال آن بودم قدری به خود استراحت بدهم و مدتی از فشار بالای تمرینات خارج شوم.

عسگری با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در اردو به دو گروه مسابقات آسیایی و جهانی تقسیم‌شده بودند، عنوان کرد: پس‌ازآنکه مطلع شدم قرار است به بازیهای آسیایی اعزام شوم، تمریناتم را بار دیگر به‌صورت جدی آغاز کرده و امیدوارم در فرصت باقیمانده بتوانم به شرایط ایده آل قبل بازگردم.

نایب قهرمان سابق جوانان جهان با اشاره به اینکه تمامی تلاشم را می‌کنم که در این مدت بتوانم حدنصاب وزنه‌های خود را به تصاحب یکی از سکوها نزدیک کنم، اضافه کرد: در غیر این صورت نیز حضورم در بازیهای آسیایی بی‌فایده است زیرا در چنین مسابقاتی تنها مدال ارزشمند است و امتیازات محاسبه نمی‌شود.

به حدنصاب کسب مدال نرسم، راهی جاکارتا نمی‌شوم

وی که سابقه کسب عنوان ششمی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد، با تأکید بر اینکه اگر نتواند حدنصاب کسب مدال در مسابقات آسیایی را در تمرینات بزند راهی مسابقات جاکارتا نمی‌شود، بیان کرد: قبل از اینکه نامم به‌عنوان وزنه‌بردار ذخیره معرفی شود، در اوج آمادگی بودم و به‌طور حتم در بر روی سکو قرار داشتم و به دنبال خوش‌رنگ‌تر کردن مدال بودم که متأسفانه با اعلام لیست متوجه شدم در مسابقات حضور ندارم و از انگیزه‌ام کاسته شد.

عسگری با اشاره به اینکه در آخرین رکوردگیری پیش از اعلام لیست در یک‌ضرب ۱۴۳ کیلوگرم و در دوضرب ۱۸۱ کیلوگرم را بر روی سر بردم، تصریح کرد: در این مدت شرایط روحی بدی داشتم زیرا درحالی‌که یک وزنه‌بردار در رکوردگیری حضور نیافت و یک وزنه‌بردار اوت کرد اما نام بنده در لیست حضور نداشت، اتفاقی که در مسابقات جهانی سال قبل نیز رخ داد و مانع از کسب مدالم در اوج آمادگی‌ام شدند و پشت خط ماندم و همین موضوع بیش از هر چیزی مرا رنج داد.

تمامی رقبا باقدرت و برای کسب مدال می‌آیند

نایب قهرمان بزرگسالان آسیا با بیان اینکه تمامی تلاشم را می‌کنم تا در صورت اعزام بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشم، اظهار کرد: وزنه‌برداران اندونزی، کره شمالی، ژاپن و کره جنوبی مهم‌ترین رقبایم در این مسابقات هستند هرچند چینی‌ها به دلیل محرومیت اجازه حضور در این مسابقات را ندارند.

وی در پایان گفت: شرایط سخت است و تمامی رقبا باقدرت و برای کسب مدال می‌آیند و می‌توان گفت تمامی نامداران آسیا در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.