صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / نشان ملی کارآفرینی به برگزیدگان کارآفرین اهدا می‌شود

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران:

نشان ملی کارآفرینی به برگزیدگان کارآفرین اهدا می‌شود

به گفته رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران مراسم اعطای نشان ملی کارآفرینی از امسال در تقویم فعالیت‌های این سازمان گنجانده شده و با همکاری اعضا سازمان و اجزای سیستم کارآفرینی و بر مبنای معیارهای کارشناسی این رویداد برگزار خواهد شد.

حسین سلاح ورزی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی و کار آفرینی اظهار داشت: به منظور توسعه شایستگی کارآفرینی و ارتقاء سطح رقابت پذیری بین افراد، سازمانها و نهادهای فعال در اکوسیستم کارآفرینی کشور از امسال در سطح استانی و ملی به برگزیدگان سیستم اکوسیستم کارآفرینی نشان ملی کارآفرینی اعطا می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فصل اقتصاد، به گفته رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران مراسم اعطای نشان ملی کارآفرینی از امسال در تقویم فعالیت‌های این سازمان گنجانده شده و با همکاری اعضا سازمان و اجزای سیستم کارآفرینی و بر مبنای معیارهای کارشناسی این رویداد برگزار خواهد شد.
همه ساله برگزیدگان استانی و ملی در بخش های استارتاپ ها اینترنتی و غیر اینترنتی ،کسب و کارهای دانش بنیان و تکنولوژی محور ،سیاستگذاران ،وی‌سی‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر ،شتاب دهنده‌ها ،پارک‌های علم و فناوری ،مراکز رشد ،جمع سپاری‌ها ،واحدهای آموزش و‌‌پژوهش ،رویدادها و فرهنگ و رسانه‌هایی که بیشترین نقش و اثر در را در توسعه کارآفرینی داشته باشند انتخاب و در مراسمی با حضور مقامات کشور تجلیل خواهند شد.
سلاح ورزی در خاتمه افزود: به زودی سامانه ثبت نام نشان ملی کارآفرینی ایران راه اندازی خواهد شد و واجدین شرایط و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و اطلاعات خود را برای ارزیابی ارائه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.