صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / عملکرد دانشگاه به صورت مناسب از طریق صدا و سیما معرفی شود
عملکرد دانشگاه به صورت مناسب از طریق صدا و سیما معرفی شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

عملکرد دانشگاه به صورت مناسب از طریق صدا و سیما معرفی شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این که عملکرد دانشگاه به صورت مناسب از طریق صدا و سیما معرفی شود، گفت: نزدیکی و تعامل دستگاه‌های اجرایی به ویژه صدا و سیما و دانشگاه که جزو گروه‌های مرجع جامعه هستند، موجب ارتقای فرهنگی جامعه می‌شود.

دکتر عزیز حبیبی

به گزارش کسب و کار نیوز، عزیز حبیبی در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: همان‌طوری‌که امام خمینی(ره) صدا و سیما را یک دانشگاه معرفی کرده‌اند، ما نیز به عنوان دانشگاه مادر استان آماده‌ایم تا با صدا و سیما همکاری داشته باشیم. 

وی با تاکید بر اینکه معرفی دانشگاه و رشته‌های موجود می‌تواند بار اقتصادی را از دوش خانواده‌ها بکاهد، تصریح کرد: صدا و سیما می‌تواند با معرفی دانشگاه به خانواده‌ها کار بسیار مهمی در این زمینه انجام دهد. 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اینکه دانشگاه می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری داشته باشد، گفت: حضور اساتید در برنامه‌های مختلف صدا و سیما می‌تواند در این زمینه نیز راهگشا باشد.

وی اضافه کرد: زمینه‌های همکاری دانشگاه و صدا و سیما بسیار گسترده است که امید می‌رود این نشست‌ها ادامه یافته و ثمرات بسیاری برای هر دو مجموعه داشته باشد. 

حبیبی با اشاره به اینکه دانشگاه محقق اردبیلی دارای ۳۷۶ نفر عضو هیات علمی است، افزود: ۳۰ نفر از این تعداد دارای مرتبه علمی استاد تمام، ۱۱۸ نفر دانشیار، ۲۰۲ نفر استادیار و ۲۶ نفر مربی هستند. 

به گفته رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، این دانشگاه دارای ۲۲۸ رشته تحصیلی شامل ۷۲ رشته کارشناسی، ۹۷ رشته کارشناسی ارشد و ۵۹ رشته دکتری است. 

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه صدا و سیما نقش بی بدیل و بسیار مهمی در جامعه دارد، گفت: فرهنگ‌سازی خانوادگی، اجتماعی، آموزشی و هنر از صدا و سیما نشات می‌گیرد. 

حسنی افزود: رسانه بخشی از زندگی است و نمی‌توان بدون آن زندگی کرد. 

وی با بیان اینکه در دانشگاه برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه اجرا شده که در نوع خود حرکت بزرگی است؛ اما در اجتماع بازتاب خاصی نداشته است و صداوسیما باید بیشتر به این برنامه‌ها بپردازد. 

حسنی با اشاره به اینکه صدا و سیما نوعا برنامه‌های کلان دانشگاه را در بازه زمانی کوتاه پوشش می‌دهد، اضافه کرد: صدا و سیما و دانشگاه باید بیشتر به هم کمک کنند تا سطح برنامه ارتقا یابد. 

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل ادامه داد: افراد موفق دانشگاهی به صورت مناسب از سوی صدا و سیما معرفی نشده‌اند و باید به این افراد ارزش داده شود و آنها را به مردم جامعه معرفی کرد.

حسنی با اشاره به اینکه انتظار داریم عملکرد دانشگاه به صورت مناسب از طریق صدا و سیما معرفی شود، اظهار کرد: ظرفیت بزرگی در دانشگاه وجود دارد که صدا و سیما می‌تواند در برنامه‌های مختلف از این ظرفیت‌ها بهره بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.