صفحه اصلی / استان ها / گیلان / لزوم جذب کامل سهم تسهیلات گیلان از منابع ملی
لزوم جذب کامل سهم تسهیلات گیلان از منابع ملی

استاندار تاکید کرد:

لزوم جذب کامل سهم تسهیلات گیلان از منابع ملی

استاندار گیلان بر لزوم جذب کامل سهم تسهیلات استان از منابع ملی تاکید کرد و گفت: باید با دقت و سرعت در جهت رفع موانع تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان تلاش کرد.

استاندار گیلان

به گزارش کسب و کار نیوز، مصطفی سالاری استاندار گیلان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور دکتر سازگار نژاد معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات بانک ملی در رشت برگزار شد بر ضرورت ارزیابی و کارشناسی دقیق دستگاه‌های تخصصی در اعطای تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط تاکید کرد و گفت: باید با انتخاب درست و بدور از هر گونه انحراف در اعطای تسهیلات، موجبات پویایی و رونق واحدهای تولیدی را فراهم آوریم.

استاندار گیلان شرایط ویژه قیمت ارز را فرصتی مناسب برای واحدهای تولیدی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت محصولات تولیدی نسبت به هزینه‌های تولید بخش عمده‌ای از واحدهای تولیدی می‌توانند از این فرصت در جهت بهبود شرایط تولید منتفع شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت بهره‌گیری حداکثری مجموعه کار، تعاون و رفاه اجتماعی از نظرات کارشناسی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تاکید کرد و افزود: برای تحلیل، تصمیم سازی و اقدام به موقع نیازمند کمک جامعه کارگری و کارفرمایی هستیم.   

در پایان این مراسم از تلاش و زحمات محمود ایزد دوست مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان تقدیر و عباس علیزاده به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.