صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / بی‌توجهی فدراسیون به بسکتبالیست‌های جوانی که قرار است جهانی شوند!
بی‌توجهی فدراسیون به بسکتبالیست‌های جوانی که قرار است جهانی شوند!

بی‌توجهی فدراسیون به بسکتبالیست‌های جوانی که قرار است جهانی شوند!

فدراسیون بسکتبال علاقه‌ای به معرفی ملی‌پوشان حاضر در ترکیب تیم‌های ملی ندارد و بعد از منتشر نکردن لیست تیم ملی بزرگسالان، اطلاعاتی از ترکیب نهایی تیم ملی جوانان نیز در اختیار رسانه‌ها قرار نداد.

بسکتبال نوجوانان

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی بسکتبال جوانان برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی تایلند شد و از شنبه صبح کارش را در این مسابقات به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز خواهد کرد. تیم ملی در شرایطی راهی این مسابقات شد که فدراسیون به هیچ وجه نتوانست برای ملی‌پوشان تدارکات مناسب داشته باشد اما بی‌توجهی به این تیم از جنبه‌های دیگر نیز وجود داشت. تیم ملی در شرایطی به قهرمانی آسیا اعزام شد که فدراسیون حتی یک روز رسانه‌ای برای این تیم در نظر گرفت و ملی‌پوشان در سکوت خبری راهی بانکوک شدند.

اتفاق عجیب دیگر این است که فدراسیون بسکتبال تا کنون لیست دوازده نفره تیم ملی را معرفی نکرده و رسانه‌ها یا از طریق فدراسیون جهانی یا از طریق کادرفنی به ترکیب تیم ملی دست پیدا کرده‌اند.

این شرایط به علاوه تدارکات ضعیف برای تیمی اتفاق افتاده که مدافع عنوان قهرمانی آسیا است و باید برای کسب سهمیه جام جهانی تلاش کند.

لیست نهایی تیم ملی توسط فدراسیون جهانی اعلام شده بود اما با مصدومیت رحیم‌زاد و نکویی تغییرات شکل گرفت اما فدراسیون به طور نهایی لیست ملی پوشان را اعلام نکرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.