صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام رفع خواهد شد
بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام رفع خواهد شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد

بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام رفع خواهد شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اختصاص ٧٠ میلیارد تومان اعتبار برای رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام در جنوب تهران تاکید کرد: بوی نامطبوع مسیر فرودگاه رفع خواهد شد.

نعمت الله ترکی

نعمت الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات مجموعه استان برای رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه گفت: باید زمان دقیق رفع این چالش از سوی کمیته تشکیل شده به همین منظور تعیین شود؛ در این کمیته که دستگاه‌هایی همچون آبفا، جهادکشاورزی و محیط زیست عضو هستند در آخرین جلسه اعتباری برای ساماندهی آبهای نامتعارف صنعتی و کشاورزی در این مسیر پیش بینی شد.

وی افزود: علاوه بر پیش بینی اعتبار برای ساماندهی آبهای نامتعارف صنعتی و کشاورزی در این مسیر با محوریت اداره محیط زیست استان، کمیته‌ای در این خصوص تشکیل می شود. برای رفع این معضل ۷۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است که می تواند در جهت حل این مشکل موثر باشد.

ترکی با اشاره به اعتبار ٧٠ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای رفع این مشکل در جنوب تهران عنوان کرد: لازم است زمان دقیقی از سوی کمیته تشکیل شده برای رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه در جنوب تهران تعیین شود و همه دستگاه‌های متولی باید در اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص بسیج شوند.

وی تاکید کرد: براساس اعلام محیط زیست ، ٢٨ منشأ اصلی ایجاد بوی نامطبوع مسیر فرودگاه شناسایی شده است و تاکنون مشکل چهار منشأ در بخش دامداری و صنعتی رفع شده است و سایر بخش ها نیز با اعتبار در نظر گرفته شده ساماندهی می شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.