صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / کولاکوویچ: از بازگشت موسوی، معروف و غفور به روند طبیعی خوشحالم
کولاکوویچ: از بازگشت موسوی، معروف و غفور به روند طبیعی خوشحالم

کولاکوویچ: از بازگشت موسوی، معروف و غفور به روند طبیعی خوشحالم

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه تضمینی برای کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی نمی‌دهد، گفت:‌ هرچند تعداد مصدومان زیاد بود، اما آسیب دیدگی‌ها جزئی است و خودم دستور استراحت دادم.

ایگور کولاکوویچ

به گزارش کسب و کار نیوز، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان تمرین ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره روند آماده‌سازی گفت: روند تمرین‌ها خوب است. با توجه به مصدومانی که امروز داشتیم تمرین را به سختی انجام دادیم ولی این مصدومیت‌ها در روند تمرین‌ها تاثیر نداشت اما دل‌مان می‌خواست همه ترکیب باشند. امروز فقط فائزی از ناحیه انگشت مشکل داشت و شفیعی هم دچار کسالت شده بود. عبادی پور هم از ناحیه زانو کمی احساس درد می‌کرد و متاسفانه مصدومیت میثم صالحی نیز برگشته و کمی درد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا حضور تیم ملی در تمامی تورنمنت‌ها باعث افزایش مصدومیت‌ها پیش از آغاز قهرمانی جهان می‌شود، گفت: آسیب دیدگی‌ها قابل پیش‌بینی و کنترل نیست. باید بگویم که مصدومیت‌هایی هم که وجود دارد جزئی بوده و من خودم به بازیکنان استراحت دادم. خوشحالم که موسوی، معروف و غفور به روند طبیعی تمرین‌ها بازگشتند. معتقدم کنترل مصدومیت‌ها تنها از طریق ریکاوری و تمرین‌های مناسب صورت می‌پذیرد.

کولاکوویچ درباره اینکه تضمین می‌دهد در بازی‌های آسیایی متحمل باخت‌های ناباوران همانند شکست مقابل ژاپن در لیگ ملت‌ها نشویم، اظهار کرد: ژاپن پیشرفت خوبی داشته و عملکرد قابل قبولی در لیگ ملت‌ها داشت و علاوه بر ایران تیم‌های دیگری را نیز از پیش رو برداشت. در مقابل ایران هم موفق شد تیم‌هایی که جایگاه بهتری در رده‌بندی جهانی داشتند را شکست دهد. من این سوال را از شما می‌پرسم که آیا تضمین می‌دهید که سالم به خانه خودتان برسید؟ مطمئنا چیزی را ضمانت نمی‌کنم ولی برای مدال طلا تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

او افزود: ایران هرگز تیمی را دست کم نمی‌گیرد و برای همه تیم‌ها احترام قائلیم. من حتی پیش از این نمی‌دانستم که مالزی و پاکستان تیم ملی والیبال دارند ولی حتی برای آن‌ها نیز احترام قائلیم. اصولا در مقابل تیم ضعیف‌تر از خود فقط سطح انگیزه پایین می‌آید.

کولاکوویچ درباره دعوت نشدن امیرحسین اسفندیار با توجه به پایان دوره تنبیهش و اینکه در رقابت‌های جوانان آسیا عنوان ارزشمندترین بازیکن را کسب کرد، گفت: تنبیه او تمام شده است. من پیش از این او را از لیست ۲۶ نفره بیرون کشیده بودم و در لیگ ملت‌ها نیز دعوت نکردم اما او در تمرین‌ها حضور داشت. اما شما بگویید که چه کسی را خط بزنم؟ من به آینده اسفندیار اطمینان دارم اما هم‌اکنون بازیکنانی دارم که به آن‌ها باور دارم. نمی‌دانم چرا داستان اسفندیار ادامه دارد. اگر می‌خواهید آینده او لطمه نبیند لطفا این سوال‌ها را نپرسید چون فکر می‌کند که من با او مشکلی دارم. چرا این صحبت‌ها را درباره یلی، فلاحت‌خواه و فیض انجام نمی‌دهید؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.