صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پوچتینو با دست خالی آماده رقابت با قدرت‌های جزیره
پوچتینو با دست خالی آماده رقابت با قدرت‌های جزیره

پوچتینو با دست خالی آماده رقابت با قدرت‌های جزیره

سرمربی تاتنهام هنوز اطلاعی ندارد که این باشگاه خریدی در فصل نقل و انتقالات دارد یا خیر.

مائوریسیو پوچتینو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از گاردین، تاتنهام در فصل گذشته برای سومین بار پیاپی در بین ۳ تیم پایانی لیگ برتر قرار گرفت. با این حال این تیم در این فصل خرید چشمگیری نداشته و همین امر باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام درباره فعالیت‌های تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: فصل نقل و انتقالات بسیار پیچیده است و هر اتفاقی در آن می‌تواند رخ دهد. من از سران باشگاه انتظار دارم در زمان نقل و انتقالات شجاع باشند، ریسک کنند و بازیکنان مهمی را به خدمت بگیرند. شاید یک، دو، سه یا چهار بازیکن در ادامه به خدمت بگیریم و شاید اتفاقی هم رخ ندهد و بازیکنی را جذب نکنیم. من مطمئن هستم باشگاه نهایت توان خود را به کار خواهد بست تا به ما کمک کند که بتوانیم در ادامه فصل به اهدافی که می‌خواهیم برسیم. ما امسال در لیگ قهرمانان هم رقابت‌های فشرده‌ای خواهیم داشت و می‌خواهیم در این رقابت‌ها نیز قدرتمندانه ظاهر شویم و به همین خاطر نیاز به چهره‌های جدیدی داریم ولی قوانینی که الان در فصل و انتقالات حاکم است از نظر من به تیم‌هایی که در اروپا بازی دارند لطمه می‌زند.

تاتنهام فصل گذشته با شکست برابر یوونتوس از لیگ قهرمانان کنار رفت ولی نمایش خوبی در این رقابت‌ها داشت و به نظر می‌رسد امسال نیز باشگاه لندنی تمام تلاش خود را برای حفظ ستاره‌های خود یعنی هری کین و دله الی به کار خواهد بست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.