صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سهراب مرادی: دادن کارت هدیه به جای سکه قشنگ نیست/ رقیبم بیشتر وزنه است تا کیانوش
سهراب مرادی: دادن کارت هدیه به جای سکه قشنگ نیست/ رقیبم بیشتر وزنه است تا کیانوش

سهراب مرادی: دادن کارت هدیه به جای سکه قشنگ نیست/ رقیبم بیشتر وزنه است تا کیانوش

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: بعد از یکسال زحمت کشیدن دیدیم مسئولان به جای سکه، کارت هدیه دادند و این کار به نظرم قشنگ نیست.

سهراب مرادی

سهراب مرادی در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه از الان مدال طلای بازی‌های آسیایی برای او کنار گذاشته شده و همه منتظر شکستن رکورد جهان هستند، بیان کرد: اینطور هم نیست. روز مسابقه باید شرایط خوب پیش برود و بدن من هم در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. البته شبانه روز تلاش کرده‌ام و امیدوارم روز مسابقه هم بهترین روزم باشد و بتوانم بهترین‌ها را برای ورزش ایران رقم بزنم.

مرادی در  مورد اینکه نگرانی‌هایی نسبت به زود به اوج او وجود دارد، نیز گفت: دفعه اول نیست چنین اتفاقی برایم رخ می دهد و روال کارم همیشه این گونه بوده است. ان شاءالله تا بازی‌های آسیایی وضعیتم همین شکل خواهد ماند.

مرادی و مکوندی ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی

قهرمان جهان با اشاره به پاداش هایشان که از سکه به کارت هدیه تبدیل شد نیز گفت: ما یکسال تمرین می‌کنیم انتظار داریم چیزی که قول دادند را بدهند اما در نهایت می‌بینیم سکه‌ها به کارت هدیه تبدیل شدند و خستگی به تن ورزشکار می‌ماند. این کار به نظرم قشنگ نبود. رشته هایی مانند وزنه‌برداری و کشتی مظلوم واقع شدند و فکر می‌کنم در آستانه بازی‌های آسیایی حال بچه‌ها گرفته شد.

قهرمان المپیک ریو در مورد اینکه تصور شد تجلیل کمیته ملی المپیک از او، در ازای ندادن خانه‌اش توسط مسئولان اصفهان بوده است، گفت: صالحی‌امیری بعد از رکوردگیری لیگ که در آنجا رکورد جهان را شکستم، با من تماس گرفت و گفت حالا شاید برخی ها حواسشان به من نیست اما او  حواسش به من هست و دوستم دارد و از همه لحاظ حمایتم می‌کند. از آنجا که این تجلیل بعد از مطرح شدن قضیه ندادن خانه صورت گرفت، همه فکر کردند به خاطر آن بوده است درحالی که ربطی به ماجرای ندادن خانه نداشت.

او در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود موضوع ندادن خانه را در زمان دیگری مطرح می کرد تا در آستانه بازی‌ها حاشیه ‌ای برایش ایجاد نشود، گفت: شما ببینید که مسئولان اصفهان چقدر اذیت می‌کنند که نزدیک بازی‌های آسیایی باید این چنین دغدغه‌هایی داشته باشم.

مرادی در مورد تغییر اوزان وزنه برداری و اینکه باید با  کیانوش برسر رفتن به المپیک رقابت داشته باشد، تصریح کرد: تغییر اوزان برای من فرقی نداشت و ۹۶ کیلوگرم وزن جدید من است که از مسابقات جهانی در آن وزنه خواهم زد. رقیب ما بیشتر وزنه است و وزنه‌ها مشخص می‌کنند چند کیلو می زنیم و چه کاره هستیم. وزنه‌برداری مانند رشته‌های دیگر نیست که رقیبت بخواهد روبرو باشد. انءشاالله که هر دو نفرمان بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

او ادامه داد: من کار خودم را انجام می‌دهم و اینکه ببینم در روز مسابقه چقدر می‌توانم وزنه بزنم. کاری به رقیبم  ندارم حالا بخواهد کیانوش باشد یا وزنه‌برداران ازبکستان و قطر. چون اگر بخواهی به رقیب فکر کنی بهم می ریزی. در واقع باید بیشتر به کار خودم فکر کنم تا رقبا.

مرادی در پاسخ به این پرسش که بعد از رسانه‌ای شدن ماجرای ندادن خانه به او، مسئولان اصفهان عکس العملی هم داشتند، تاکید کرد: خیر هیچ اتفاقی نیفتاد و مسئولان اصفهان هیچ عکس العملی نشان ندادند و فقط گفتند آن کلید که دادند، نمادین بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.