صفحه اصلی / استان ها / قم / بازار خیابانی خرید و فروش ارز در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) + عکس
بازار خیابانی خرید و فروش ارز در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) + عکس

بازار خیابانی خرید و فروش ارز در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) + عکس

در این روزهای پر تلاطم بازار ارز کشور که هر روز نوسان قیمت را شاهد هستیم، شهر مقدس قم به دلیل وجود حرم کریمه اهل بیت(ع) و ورود زائران همیشگی به این شهر چهره‌ای متفاوت به خود گرفته است.

فروش دلار توسط اعراب کشورهای همسایه در قم

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: من با سرمایه‌ای ۱۰ میلیون تومانی روزانه صد هزار تومان از خرید و فروش ارز در اینجا به دست می‌آورم.

یکی دیگر از خرید و فروش کنندگان ارز در خیابان گفت: خودم به کار غلط و نادرستی که در اینجا انجام می‌دهم، آگاهم ولی وقتی مغازه‌ام به دلیل شرایط بد اقتصادی بسته شده و درآمدی از آنجا کسب نمی‌کنم و فقط باید ماهی سه میلیون تومان اجاره بدهم، مجبورم که برای کسب درآمد به اینجا بیایم.

در این بین هنگام غروب خورشید وقتی یکی از صرافی‌های مجاور، مغازه خود را باز کرده و شروع به فعالیت می‌کند یکی دیگر از خرید و فروش کنندگان خیابانی ارز گفت: با وجود تعطیلی تمامی صرافی های شهر، این صرافی چند روزی است که با کمال آرامش پس از غروب شروع به فعالیت می‌کند و تمامی دلارهای اینجا را خریداری می‌کند.

یکی دیگر از دلالان نیز گفت: تمامی صرافی‌ها شاگردان خود را در این بازار خیابانی فرستاده و با خرید و فروش ارز با قیمت بالاتر از صرافی خود به سودهای هنگفتی دست پیدا می‌کنند.

با توجه به اینکه شهر مقدس قم به دلیل وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شاهد حضور همیشگی زائرین است، وجود صرافی برای تبدیل واحدهای پولی همراه این زائران برای هزینه کرد در شهر ضروری است، لذا این شرایط نیازمند تصمیم جدی مسئولین شهری به منظور فعالیت قانونی صرافی‌ها، نظم بخشیدن به بازار و ترمیم چهره بصری خیابان های مجاور حرم مطهر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.