صفحه اصلی / استان ها / همدان / افزایش خرید لوازم خانگی با وجود افزایش قیمت
افزایش خرید لوازم خانگی با وجود افزایش قیمت

افزایش خرید لوازم خانگی با وجود افزایش قیمت

رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان همدان با بیان اینکه لوازم خانگی ایرانی 40درصد افزایش قیمت داشته است، گفت: با وجود افزایش قیمت لوازم خانگی همچنان شاهد افزایش تقاضا و خرید مردم هستیم.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، عبدالرضا خانجانی درگفت‌و گو با ایسنا،‌ اظهارکرد: باتوجه به عدم ثبات ارز و دلار، لوازم خانگی ایرانی و خارجی افزایش قیمت چشمگیری داشته است، به طوری‌که لوازم خانگی خارجی در بازار تجار ۴۵ درصد افزایش و در بازارعرضه ‌به دلیل ممنوعیت واردات و هزینه بالا این کالاها ۱۰۰درصد افزایش قیمت داشته است.

وی در رابطه باعدم ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی‌ افزود: متأسفانه عدم ثبات نرخ ارز بر اکثر بازارهای روز از جمله بازار لوازم خانگی تاثیرمنفی گذاشته است به طوریکه شاهد افزایش ۴۰ درصدی قیمت‌ها در لوازم خانگی ایرانی هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین به دلیل ممنوعیت واردات کالاهای خارجی شاهد کمبود کالا و کاهش عرضه هستیم که این عامل باعث افزایش چشمگیر قیمت‌ها شده است با این حال ما همچنان شاهد افزایش تقاضا و خرید مردم هستیم.

خانجانی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت‌ها به علت عدم ثبات ارز و دلار است، تصریح کرد: افزایش قیمت لوازم خانگی به هیچ عنوان تقصیر فروشنده‌ها نیست و فروشنده با افزایش قیمت سعی دردریافت سود حداقلی و حفظ کالا دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.