سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / رتبه تک رقمی کنکور تجربی ۹۷ از دلایل موفقیتش می‌گوید
رتبه تک رقمی کنکور تجربی ۹۷ از دلایل موفقیتش می‌گوید

رتبه تک رقمی کنکور تجربی ۹۷ از دلایل موفقیتش می‌گوید

علی افخمی رتبه ۶کنکور تجربی از ارومیه دلایل موفقیت خود را تشریح کرد.

کتابخانه‌های عمومی در آستانه‌ی امتحان کنکور

علی افخمی رتبه ۶ کنکور تجربی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، علت موفقیتش را توکل برخدا و برنامه ریزی منظم بخصوص در دوران طلایی و نزدیک به کنکور اعلام کرد و گفت: روزانه ۴تا ۷ساعت و در روزهای تعطیل ۸ تا ۱۱ساعت و در دوران طلایی تا ۱۳ساعت درس می‌خواندم.

وی گفت:  علاوه بر مدرسه و وجود معلمان باسابقه بخصوص در پیش دانشگاهی به همراه ایجاد محیطی ارام از سوی خانواده در موفقیتم در کنکور نقش بسزایی داشته است.

افخمی باابراز خوشحالی از نتیجه بدست امده در یک ماراتن بزرگ و نفسگیر علمی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان انتظار چنین رتبه ای نداشتم و واقعا شوکه شدم.

وی بابیان اینکه در انتخاب دو رشته داروسازی و پزشکی دوبه شک هستم گفت: میخواهم در یکی دانشگاههای تهران یا شهید بهشتی ادامه تحصیل بدهم.

وی،ضمن توصیه به داوطلبان کنکور گفت: نباید داوطلبان امید خودراازدست بدهند بلکه با همت،تلاش خود را افزایش داده و به خداتوکل کنند چراکه قبول شدگان هم ازبین همین همکلاسی های خودشان منتها با همت والا هستند

به گزارش کسب و کار نیوز، افخمی متولد ۷۹، و فرزند دوم خانواده تحصیلکرده که مادرش بازنشسته و پدرش مهندس عمران است اهل ارومیه است که با معدل ۱۹٫۹۲از دبیرستان شهید،بهشتی ۱، رتبه ۶کنکور تجربی امسال است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.