صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / وزیر کشور چند روز قبل پاسخ رئیس جمهور سابق را داده است
وزیر کشور چند روز قبل پاسخ رئیس جمهور سابق را داده است

مشاور وزیر کشور:

وزیر کشور چند روز قبل پاسخ رئیس جمهور سابق را داده است

مشاور وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش وزارت کشور نسبت به درخواست تجمع از سوی محمود احمدی نژاد گفت: وزیر کشور در مصاحبه دو روز قبل خود با روزنامه سازندگی به درخواست آقای احمدی نژاد به طور تفصیلی و صریح پاسخ داده است.

روح‌الله جمعه‌ای

به گزارش کسب و کار نیوز، روح الله جمعه‌ای افزود: وزیر کشور در این گفت‌وگو تصریح داشت که طبق تصریحات قانونی فرد نمی‌تواند یک گروه یا حزب باشد، درخواست باید از طرف حزب یا گروهی باشند که مسئولیت بپذیرد، هر کس که نمی‌تواند از جای خود بلند شود و برای اعتراض عمل کند. ایشان تقاضا کند، اهدافش را بگوید و اگر طبق شرایط و ضوابطی باشد که قانون مشخص کرده حتماً مجوز به آنها داده خواهد شد.
مشاور وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر بنا باشد هر فردی به اقتضای هدف و منفعت خود تقاضای تجمع کند گفت: در این صورت ممکن است عده ای هم درخواست تجمع برای ریشه یابی مشکلات و معضلات فعلی و یا برخی تخلفات و مفاسد که منجر به صدور حکم قانونی از مراجع قضایی علیه برخی دولتمردان سابق شده است کنند در هر حال قانون مبنای اقدامات وزارت کشور است.
جمعه ای با تاکید بر اینکه بعید است فردی که هشت سال رئیس جمهور بوده از قانون بی اطلاع باشد گفت: اگر کسی به مدت زیادی مجری قانون بوده و درخواست خلاف قانون کرد، باید درخواستش را به حساب تلاش برای دیده شدن گذاشت.

انتهای پایم

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.