صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / نامی نو جایگزین جنوب غرب شد/ برگزاری پلی آف می‌تواند رقابت‌ها را جذاب‌تر کند

مسئول سازمان لیگ فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال:

نامی نو جایگزین جنوب غرب شد/ برگزاری پلی آف می‌تواند رقابت‌ها را جذاب‌تر کند

مسئول سازمان لیگ فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال با تأیید حضور نامی نو در لیگ برتر گفت: با توجه از انصراف تیم‌های دانشگاه آزاد و فلزات زنجان و مهیا نبودن شرایط تیم جنوب غرب تهران که امسال سهمیه ورود به لیگ برتر را به دست آورد باشگاه نامی نو جایگزین این تیم در این فصل از لیگ برتر شد.

شهرزاد نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه آزاد و زنجان از تیم‌های فصل گذشته لیگ برتر هستند که انصراف دادند، دانشگاه آزاد می‌خواست تیم داری کند اما مسئولان آن تعلل کردند. ما نامه‌های زیادی زدیم و به آن‌ها زمان دادیم؛ اما متاسفانه دیگر زمان نداشتیم که فرصت بیشتری به آن‌ها بدهیم و فکر می‌کنم به خاطر شرایط اقتصادی که داشتند این امکان مهیا نشد. حتی قبل از قرعه کشی هم باز با مسئولان آن‌ها تماس گرفتیم، تلاش زیادی برای ماندن این تیم در لیگ برتر داشتیم و با هر مسئولی که در این مساله نقش داشت تماس گرفتیم که به نتیجه نرسیدیم.

وی افزود: دو ماه است دنبال دانشگاه هستیم، شماره‌های متعددی در اختیار ما گذاشتند برای پیگیری اما نتیجه بخش نبود، حتی خانم مظفر سرمربی تیم هفته گذشته به دانشگاه رفته و از بی احترامی که شده به تیم گله داشتند. در نهایت اینکه بنده و آقای کفاشیان تمایل زیادی به ماندن این تیم در لیگ برتر با توجه به ظرفیتی که داشت و از تیم‌های مطرح و صاحب عناوین مختلف در لیگ برتر فوتسال بانوان است، داشتیم، که محقق نشد. دوست داشتیم لیگ این فصل را ۱۴ تیمی برگزار کنیم که اینگونه نشد.

وی در خصوص ورود نامی نو به لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: تیم جنوب غرب تهران که سهمیه حضور در این فصل را به دست آورده بود، شرایط خوبی برای بودن در لیگ برتر را نداشت. با هماهنگی‌های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد مسئولان این تیم و سازمان لیگ و فدراسیون با علی طاهری مدیر عامل باشگاه نامی نو اصفهان قرار شد سهمیه آن‌ها به نامی نو منتقل شود، که این مساله فرصت خوبی برای تیمداری نامی نو اصفهان است. البته در جریان نحوه تیمداری، کادر فنی و بازیکنان این تیم نیستم، اما می دانم که صحبت‌هایی با شهرزاد مظفر سرمربی فصل گذشته دانشگاه آزاد داشتند واین که حالا چه نفراتی اعم از کادر فنی و بازیکن در این تیم باشند در جریان نیستم که البته بستگی به بودجه و پیشنهادات این باشگاه دارد. آن چه مسلم است با توجه به فرصتی که به تمام تیم‌هایی که در مراسم قرعه کشی حضور داشتند، داده شد باید تا پایان هفته تمامی مراحل خود را از جمله ثبت و مدارک بازیکنان انجام دهند و بعد از آن همه چیز مشخص می‌شود.

نصیری در مورد وضعیت برگزاری فصل تازه لیگ برتر فوتسال بانوان خاطر نشان کرد: برای فصل آینده لیگ تلاش کردیم شرایط خوبی را مهیا کنیم، بعد از دوره‌ای که برای داوران و ناظران داشتیمف چند روز قبل نیز جلسه هماهنگی ناظران مسابقات لیگ برتر فوتسال را در تهران برگزار کردیم، خیلی از سال گذشته بهتر بود. تمام تلاشمان این است که به بهترین نحو احسن مسابقات را انجام دهیم که امیدواریم تیم‌ها نیز غیبت نداشته باشند. برگزاری مسابقات به صورت پلی آف برای معرفی قهرمان و تعیین جایگاه تیم‌ها می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. بنابراین لیگ برتر فوتسال بانوان ۱۹ مردادماه ساعت ۱۱ با حضور ۱۲ تیم کلید خواهد خود و براساس برنامه ما ۱۱ هفته دور رفت و ۱۱ هفته نیز دور برگشت خواهیم داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.