صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / سازمان حمایت: فرآیند فروش مزدا ۳ هنوز تائید نهایی نشده است
سازمان حمایت: فرآیند فروش مزدا ۳ هنوز تائید نهایی نشده است

سازمان حمایت: فرآیند فروش مزدا ۳ هنوز تائید نهایی نشده است

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بر اساس بررسی های مقدماتی پیرامون شیوه فروش خودروی مزدا 3، هنوز تخلفی احراز نشده است اما این به منزله تائید نهایی فرآیند فروش نیست.

این سازمان روز سه شنبه در اطلاعیه ای به ایرنا نوشت: در صورت بررسی و احراز تخلف احتمالی، بدون هرگونه مسامحه برخورد قانونی لازم معمول خواهد شد.
«احمد فاردار» مدیرکل نظارت بر کالای فلزی و معدنی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دو روز پیش به ایرنا اعلام کرد: بررسی های مقدماتی نشان می دهد بیش از ۲۰۰ هزار نفر در ساعت و تاریخ یاد شده (۹ صبح چهارشنبه، سوم مرداد) برای پیش خرید تعداد محدودی مزدا۳ به سایت فروش مراجعه کردند.
پیش از این «محمد شریعتمداری»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در توئیتی درباره تخلف های احتمالی در ثبت نام این خودرو نوشت: «چگونگی پیش فروش مزدا ۳ گروه خودروی بهمن به دلیل حاشیه سود و قطع و وصل های مشکوک بحث برانگیز شده؛ بر این اساس به مرکز روابط عمومی وزارتخانه دستور دادم با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بررسی روند پیش فروش، نسبت به شفافیت فهرست خریداران اقدام و اگر تخلفی رخ داده به سازمان تعزیرات معرفی کنند».
اقتصام**۹۱۸۹**۲۰۲۵

همچنین مطالعه کنید:

تجارت ۳ماهه ایران و چین از ۴ میلیارد دلار گذشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، گمرک چین اعلام کرد مبادلات تجاری ایران و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.