صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ره‌پیک: اتحاد مجلس و شورای نگهبان را لازم می‌دانم

ره‌پیک: اتحاد مجلس و شورای نگهبان را لازم می‌دانم

نامزد عضویت در شورای نگهبان گفت: در همکاری بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان هر اقدامی که موجب اتحاد و انسجام باشد را لازم می‌دانم.

ره پیک

به گزارش کسب و کار نیوز، سیامک ره‌پیک در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تشریح برنامه‌ها و سوابق خود در شورای نگهبان، گفت: همکاری پیشینی و پسینی شورای نگهبان با مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: بنده در همکاری پیشینی بین این دو نهاد مهم به ویژه در بررسی قانون انتخابات فعالیت داشتم. در بخش همکاری پسینی نیز معتقدم روابط مجلس و شورای نگهبان باید ارتقاء یابد. «انتخابات» و نقش بی‌بدلیل مجلس در این مسئله مهم فرصت مناسبی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وجود آورده تا قانون انتخابات را با هدف رفع چالشهای انتخابات و شفافیت در آن اقدام کند و البته مرکز پژوهشهای شورای نگهبان نیز آمادگی همکاری با قوه مقننه در این زمینه را دارد.

نامزد عضویت در شورای نگهبان تاکید کرد: در همکاری بین این دو نهاد هر اقدامی که موجب اتحاد و انسجام باشد را لازم می‌دانم. انسجام‌بخشی به روابط این دو نهاد، مهم است. شجاعت، استقلال در رای، اعتقاد به اسلامیت و جمهوری، صیانت از رای مردم و حق‌الناس دانستن آرای عمومی را مهم می‌دانم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.