صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / بازرسی‌ها برای کاهش میزان بروز تخلفات اداری احتمالی است

استاندار خراسان‌شمالی:

بازرسی‌ها برای کاهش میزان بروز تخلفات اداری احتمالی است

استاندار خراسان شمالی با بیانبیروز تخلفات اداری احتمالی است.

استاندار سمنان

به گزارش کسب و کار نیوز، «محمدرضا خباز» در دیدار با مدیرکل بازرسی استان افزود: بازرسی امری فطری، ضروری و قانونی است اما هدف از آن مچ‌گیری از مدیران نیست.

وی با بیان این‌که به امر نظارت اعتقاد ویژه‌ای دارم، خاطرنشان کرد: هدف سازمان بازرسی مچ‌گیری از مدیران نیست و بنده همواره از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته‌ام برای پیشگیری از بروز تخلفات اداری احتمالی که به کاهش اعتماد مردم به دولت منجر خواهد شد، با سازمان بازرسی همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار خراسان‌شمالی ادامه داد: انسان به ما و انسان همواره نیازمند نظارت است و وظیفه بازرسان در جمهوری اسلامی ایران باید امر به معروف و نهی از منکر باشد که تضمین‌کننده دیگر دستورات دینی است.

خباز تصریح کرد: با همکاری و تعامل با سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و دستگاه قضایی علاوه‌بر جلوگیری از تخلفات اداری شاهد کاهش هزینه‌ها خواهیم بود و تأکید دارم بازرسان باید زودتر احتمال بروز تخلفات را به مدیران گوشزد کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل اتفاقات خوبی در حوزه سلامت اداری استان خراسان‌شمالی رقم بخورد و مردم شاهد اقدامات خوب، ارزشمند و سلامت آفرین در محیط‌های اداری باشند.

بر اساس این گزارش، «احمد مهرپرور»، مدیرکل بازرسی خراسان‌شمالی در ابتدای این دیدار به بیان اقدامات و عملکردهای حوزه کاری خود پرداخت و با اشاره به برگزاری همایش بازرسی و ارتقای سلامت اداری که اوایل ماه جاری در بجنورد برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این همایش جلوگیری از بروز دوباره آسیب‌ها و تأکید بر توان‌افزایی نظارت‌های درون دستگاهی بود که با استقبال خوبی همراه شد و بنا داریم در ادامه با بررسی بازخوردها و در صورت تایید نماینده عالی دولت در استان، این همایش دوباره برگزار شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.