صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / فصل رویش اقتصادی کشور با کارآفرینی و اشتغال پایدار آغاز می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر:

فصل رویش اقتصادی کشور با کارآفرینی و اشتغال پایدار آغاز می شود

حجت الاسلام رضا دیلمی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آزادشهر اظهار کرد: فصل رویش اقتصادی کشور با کارآفرینی و اشتغال پایدار آغاز می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در بازدید از فعالیت های مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان آزادشهر در سخنانی به اهمیت نقش کارآفرینی در آموزه های وحیانی پرداخت و گفت: سرمایه انسان در دنیا و آخرت چیزی جز کار نیست و انسان نتیجه کار و عمل خود را در دنیا و آخرت خواهد دید ، کار در اسلام از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و می توان به یک معنا کار نیک و عمل صالح را مقدس برشمرد به شرط آن که با نیت خالص و ایمان درست نیز همراه آن باشد، چرا که در این صورت همان هدف خلقت و آفرینش انسان و ماموریت وی تحقق می یابد .

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان آزادشهر به بیان ظرفیت های بالای جمهوری اسلامی در موضوع کارآفرینی اشاره کرد و اظهار داشت: کارآفرینی در یک جامعه و توانمندی در شکوفایی اقتصادی درون زا به معنای تحقق پویایی و بالندگی جامعه است. جامعه ای که در بستر کارآفرینی و تولید داخلی حرکت می کند، جامعه زنده و پویا و فعال است. از این رو به سادگی و آسانی می تواند همه مشکلات و فشارهای بیرونی و درونی را تحمل کرده و پشت سر بگذارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرده و افزود: امروزه دشمن با استفاده از مکانیزیم تحریم و پیاده سازی فتنه پنهان جدیدی به نام فتنه اقتصادی به دنبال ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی است و این نیازمند هوشیاری می باشد، همانگونه که در عرصه ی دفاعی موجبات حیرت جهانیان را فراهم کردیم باید با همان تعهد و تخصص و پرهیز از نگاه های دوقطبی و قومیتی در جامعه ، با وحدت و انسجام انقلابی، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشیم و بر ظرفیت های الهی نظام اسلامی تکیه کنیم و از میراث امام و شهدا دفاع نماییم.

حجت الاسلام دیلمی تصریح کرد: معظم له، در خصوص محوری بودن کارآفرینی، به مسئولان هشدار می دهد که همه اهتمام و سرمایه مادی و غیرمادی می بایست در مسیر تحقق کارآفرینی باشد تا اقتصاد مقاومتی واقعی شکل گیرد.

حجت الاسلام دیلمی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات روح اله امامی رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان آزادشهر ، متولیان و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان ، ایجاد چنین مراکزی را یکی از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: فصل رویش اقتصادی کشور با کارآفرینی و اشتغال پایدار آغاز می شود و قدم گذاشتن در این وادی، گام نهادن در راستای تحقق مطالبات هوشمندانه و مدبرانه ی رهیر معظم انقلاب اسلامی است که همواره بر آن تاکید می فرمایند.

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: ما در حوزه ی میدانی و عملیاتی با استفاده از ظرفیت عظیم تشکل های دینی و شبکه ی تبلیغی، تلاش می کنیم که مبلغین و روحانیون معزز شهرستان، مروج و مشوق اصلی جوانان و نوجوانان جهت شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و کارآفرینی باشند و این را برای خود یک رسالت و تکلیف می دانیم.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.