صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / توزیع سوخت در جایگاههای غرب مازندران عادی شد
توزیع سوخت در جایگاههای غرب مازندران عادی شد

توزیع سوخت در جایگاههای غرب مازندران عادی شد

کمبود بنزین در جایگاههای عرضه سوخت شهرستان های غرب مازندران از صبح امروز دوشنبه بر طرف شده و وضعیت توزیع این فرآورده نفتی در تمامی جایگاهها به روال عادی برگشته است.

طبق گزارش رسمی ،‌ از جمعه هفته پیش بیشتر جایگاههای عرضه سوخت منطقه غرب مازندران بویژه شهرستان های نوشهر و چالوس به علت تغییر در مبدا تامین سوخت و نیز ترافیک جاده ای در مسیرهای منتهی به استان مازندران دچار کمبود ذخیره و در نهایت تعطیل شدند که مشکلاتی را برای مسافران و بومیان در پی داشت .
صف طویل خودرو مقابل جایگاههای سوخت در چند روز گذشته برای سوختگیری سبب ایجاد ترافیک شدید در خیابان های درون شهری و جاده ها شده بود .
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که با موافقت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ، از شب گذشت تاکنون تعداد زیادی تانکر سوخت پس از بارگیری از استان های اصفهان ، فارس ،‌ البرز ، قزوین و همچنین شهر ساری به شهرستان های غرب مازندران آمدند و سوخت مورد نیاز جایگاهها را تامین کرده اند.
کامبیز حمیدی افزود : در بازدیدهای میدانی صورت گرفته از جایگاههای سوخت این منطقه نیز مشاهده شد که اغلب این جایگاهها فعال هستند به نحوی که می توان ادعا کرد در برخی از این جایگاه ها بنزین سوپر و یورو ۴ نیز عرضه می شود.
وی از شهروندان منطقه خواست به شایعه های منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و از مراجعه مکرر برای سوحتگیری و همچنین نگهداری بنزین پرهیز کنند.
به دنبال کمبود سوخت در جایگاههای غرب مازندران و تعطیلی بعضی از آنها ، عده ای در شبکه های اجتماعی مدعی شدند که این اتفاق به خاطر اعتصاب تانکرداران و گرانی قیمت بنزین رخ داده است .
غرب مازندران ۵۴ جایگاه عرضه سوخت دارد که در فصل تابستان و به هنگام حضور گردشگران به طور میانگین حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در آنها توزیع می شود ولی در دیگر فصل های سال این میزان ۴۰۰ هزار لیتر کمتر می شود.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس شهرستان های محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، عباس آباد ، کلاردشت ، تنکابن و رامسر را تحت پوشش خود دارد.
۷۰۷۸ /۱۶۰۲/۱۶۵۴

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.