صفحه اصلی / استان ها / فارس / انتظار داریم ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز دهه‌ فجر افتتاح شود
انتظار داریم ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز دهه‌ فجر افتتاح شود

استاندار فارس:

انتظار داریم ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز دهه‌ فجر افتتاح شود

استاندار فارس گفت: با توجه به قول‌هایی که مسئولان وزارت ورزش داده‌اند انتظار داریم ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز دهه‌ی فجر آماده بهره‌برداری باشد.

استاندار

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، اسماعیل تبادار یکشنبه ۷ مرداد در بازدید از روند ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز، این پروژه را از مهمترین پروژه‌های عمرانی در زمینه‌ی توسعه‌ی ورزش در سطح استان و ملی و حتی بین‌المللی دانست.

او با تاکید بر لزوم تسریع در عملیات احداث این ورزشگاه، آن را از پروژه‌های اولویت‌دار استان برشمرد و گفت: تکمیل این پروژه‌ی ورزشی گامی مهم در توسعه‌ی زیرساخت‌های ورزشی فارس به‌شمار می‌رود.

تبادار با بیان اینکه در بازدید گذشته روند پیشرفت پروژه را مناسب تر ارزیابی کرده است، افزود: معاون وزیر ورزش و جوانان را دعوت کرده‌ایم تا هفته آینده بازدیدی از پروژه داشته باشد و زمینه شتاب گرفتن کار را فراهم کند.

استاندار فارس با یادآوری اینکه وجود یک سالن ورزشی با ظرفیت ۶ هزار نفر می‌تواند نقش موثری در عرصه ورزش استان داشته باشد، یادآور شد: این ورزشگاه علاوه بر تامین بخش عمده‌ای از نیاز ورزشی استان فارس و شهر شیراز در زمینه ورزش حرفه‌ای، در کنار ورزشگاه پارس و سایر داشته‌های ورزشی استان، ظرفیتی برای مطرح شدن فارس در سطح ملی و بین‌المللی ایجاد خواهد کرد‌.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.