صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار (عام) توسط بانک اقتصادنوین
انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار (عام) توسط بانک اقتصادنوین

روابط عمومي بانک اقتصادنوين اعلام کرد

انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار (عام) توسط بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوين به منظور ارزش‌آفريني براي هموطنان و ايجاد بستر مناسب و مطمئن سرمايه‌گذاري براي مشتريان، براساس مجوز بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران اوراق گواهي‌سپرده مدت دار، ويژه سرمايه‌گذاري (عام) منتشر مي‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری (عام) مرحله بیست و ششم (مرحله اول سال۱۳۹۷) از روز شنبه مورخ ۱۳۹۷٫۰۵٫۰۶ لغایت پنج‌شنبه مورخ ۱۳۹۷٫۰۵٫۱۱ به مدت شش روزکاری در تمام شعب این بانک در سراسر کشور عرضه خواهد شد.
این اوراق یکساله، با نرخ سود علی‌الحساب ۱۸ درصد سالانه، معاف از مالیات و مبالغ آن ضریبی از یک میلیون ریال است. اوراق گواهی سپرده مدت دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک اقتصادنوین الکترونیکی و با نام، غیر قابل انتقال به‌غیر و همراه با قابلیت بازخرید قبل از سررسید نزد شعب بانک اقتصادنوین با نرخ ۱۶ درصد سالانه می‌باشد.
همچنین مقاطع پرداخت سود علی‌الحساب این اوراق ماهانه بوده و تضمین پرداخت اصل و سودهای علی‌الحساب آن توسط بانک اقتصادنوین صورت گرفته است. علاقه‌مندان به استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.