صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اعلام برنامه های احتمالی قطع برق همچنان ادامه دارد
اعلام برنامه های احتمالی قطع برق همچنان ادامه دارد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت

اعلام برنامه های احتمالی قطع برق همچنان ادامه دارد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: اعلام برنامه های احتمالی قطع برق تا اطلاع ثانوی و تا زمان باقی ماندن گرمای هوا ادامه دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به  نقل از مشرق؛ کامبیز ناظریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار داشت: اعلام برنامه های احتمالی قطع برق در کلانشهر تهران به صورت منطقه بندی و زمان بندی ادامه دارد، اما این به معنای این نیست که هر روز در تهران قطعی برق داریم.
وی افزود: حدود ۱۰ روز است که هیچ گونه قطعی برق در کلانشهر تهران نداشته ایم و هفته اول مردادماه را با وجود اعلام روزانه برنامه احتمالی قطع برق، بدون قطعی سپری کردیم.

ناظریان با بیان اینکه “تلاش ما مستمر بودن ارائه برق در شبکه در هر شرایطی است”، گفت: تغییر ساعات ادارات و همچنین مصوبه های هیئت وزیران و استانداری در خصوص کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق سازمان ها و ارگانها و همچنین قطع شدن سیستم های سرمایشی از ساعت ۱۳ به طور محسوس در کاهش پیک مصرف برق در تهران اثرگذار بود.

وی ادامه داد: اعلام برنامه های احتمالی قطع برق تا اطلاع ثانوی و تا زمان باقی ماندن گرمای هوا ادامه دارد، اما اگر در کنار برنامه های مدیریت مصرفی که صورت می گیرد، مردم نیز نسبت به صرفه جویی مصرف در ساعات پیک به میزان ۱۰ درصد توجه لازم را داشته باشند، تا پایان فصل گرما دیگر قطعی برق در تهران نخواهیم داشت.

همچنین مطالعه کنید:

برنامه‌ریزی دولت برای تامین برق پایدار صنایع با مشارکت مردم در تابستان امسال

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی افزود: امید است همانند سال‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.