صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / اتحادیه جهانی کشتی: چامیزو از باروز انتقام گرفت
اتحادیه جهانی کشتی:  چامیزو از باروز انتقام گرفت

اتحادیه جهانی کشتی: چامیزو از باروز انتقام گرفت

روز شنبه فرانک چامیزو، کشتی‌گیر کوبایی الاصل ایتالیا توانست با شکست دادن جردن باروز در مسابقات یاشاردوغو، مدال طلای وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد را کسب کند.

جردن باروز

به‌ گزارش ‌ایسنا، این دو کشتی‌گیر چهار ماه پیش با هم روبرو شده بودند و باروز پیروز این مسابقه شده بود. با این حال این بار فرانک چامیزو توانست انتقام شکست قبلی خود را از این کشتی‌گیر نامدار آمریکایی بگیرد.

در سایت اتحادیه جهانی کشتی درباره این مبارزه آمده است:

 حدود چهار ماه پیش جردن باروز، کشتی‌گیر نامدار آمریکایی بعد از شکست دادن فرانک چامیزو از ایتالیا در اینستاگرام خود پستی با این مضمون منتشر کرد: “اگر می خواهی شاه باشی باید پادشاه را شکست دهی”.

اما فرانک چامیزو روز شنبه این کار را انجام داد و در استانبول با شکست دادن باروز از او انتقام گرفت.

چامیزو، قهرمان دو دوره مسابقات جهانی به دنبال شکست دادن باروز بود. آنها چهار ماه پیش در میدان تایمز نیویورک با هم روبرو شدند. چامیزو در این مسابقه ابتدا چهار بر صفر جلو بود، اما در نهایت مسابقه را شش بر پنج واگذار کرد.

در مسابقه روز شنبه در استانبول، باروز ابتدا یک امتیاز گرفت. او تقریبا حریف خود را خاک کرده بود، اما امتیاز این حرکت به او داده نشد و برای بیرون راندن حریف از تشک یک امتیاز به او تعلق گرفت. مربیان باروز به این امتیاز دهی اعتراض کردند، اما امتیاز آنها وارد نشد و یک امتیاز به چامیزو داده شد.

باروز سرعت خود را بالاتر برد تا بتواند از کم کاری چامیزو امتیاز بگیرد. در این حین باروز توانست برای یک بیرون راندن دیگر حریف از تشک یک امتیاز دیگر دریافت کند و نتیجه را دو بر یک به نفع خود کند. مسابقه به همین ترتیب با برتری باروز ادامه‌ داشت تا این که در اواسط مسابقه چامیزو توانست چهار امتیاز کسب کند و مسابقه را به نفع خود تغییر دهد.

در نهایت این مسابقه به امتیاز ۱۰ مقابل ۱۰ رسید و چون امتیاز آخر را چامیزو دریافت کرده بود، پیروز این مسابقه شد.

بار دیگری که این دو کشتی‌گیر با هم روبرو می‌شوند احتمالا اکتبر امسال در مسابقات قهرمانی جهان بوداپست خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.