صفحه اصلی / دسته بندی نشده / مدیر کل انتقال خون استان سمنان کارمند نمونه ی کشور شد
مدیر کل انتقال خون استان سمنان کارمند نمونه ی کشور شد

مدیر کل انتقال خون استان سمنان کارمند نمونه ی کشور شد

پژمان صالحی فر مدیر کل انتقال خون استان سمنان بیان داشت: اعتقاد دارم برای موفقیت یک سیستم، مدیر باید ویژگی های رهبری داشته باشد، به قلب کارکنان نفوذ کند، الگو باشد و در کنار کارکنان و پیش از آنها در صحنه حاضر شود.صالحی فر که به عنوان کارمند نمونه انتخاب شده است این را یکی از رازهای موفقیت خود می داند.

به گزارش کسب و کار نیوز، صالحی فر که به عنوان کارمند نمونه انتخاب شده است این را یکی از رازهای موفقیت خود می داند.
وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی است پیش از این از همکاران اداره کل انتقال خون استان کردستان بوده است و مدت ۸ ماه است که مدیریت انتقال خون استان سمنان را به عهده دارد.

مدیر کل انتقال خون استان سمنان همچنین آموزش کارکنان را رمز موفقیت مدیریت خود طی ۸ ماه گذشته می داند و می افزاید: اغلب قسمتهای انتقال خون را دیده ام و با کار آن آشنایی دارم و مطمئنم با آموزش مناسب و اثر بخش کارکنان و پایش نتایج، بدون صرف بودجه های کلان می توان به ارتقای کیفی سازمان کمک کرد.

صالحی فر در مورد دیدگاه خود از مدیریت می افزاید: مدیر نباید فقط دستور بدهد باید به روند اصلاحی اعتقاد قلبی داشته باشد به سازمان عشق بورزد و خود، اولین مجری اصلاحاتش باشد تا از سوی کارکنان الگو قرار بگیرد.

وی یکی از عوامل موفقیت خود را پی گیری وانجام دقیق و صحیح امور دانست و گفت: به سازمانم عشق می ورزم و اگر شبانه روز در آن کار کنم خسته نمی شوم.

وی موفقیت در بازرسی خارجی را در این استان،حاصل کار شبانه روزی خود و همکاران اداره کل سمنان می داند و این موفقیت را به ایشان تقدیم می کند و معتقد است اگر همکاری و همدلی ایشان نبود کیفیت و کمیت محصولات و فرایند ها افزایش نمی یافت و موفق به گواهی تایید در بازرسی خارجی نمی شدند.

وی معتقد است : باید کارکنان را برای دید انتقادی سازنده و اصلاحی و گزارش عدم انطباق تشویق کرد زیرا این روند در استان سمنان منجر به موفقیتی قابل توجه شد و تاکید می کند: تا مشکل را شناسایی نکنیدنمی توانید آن را از بین ببرید.

وی همچنین از مدیر عامل سازمان تشکر کرد که به وی اعتماد داشتند و عملکرد او را در استانی کوچک در نظر داشتند و و فرصت این موفقیت را فراهم ساختند و تاکید کرد: این موفقیت سبب خود باوری کارشناسان در تخصص های علوم آزمایشگاهیمی شود و به آنها امید می دهد که می توانند با عملکرد مناسب تا بالاترین سطح مدیریت ارتقا پیدا کنند.

وی ضمن تشکر از معاونان سازمان انتقال خون و مدیرانی که وی را در این راه راهنمایی کرده اند گفت: هنوز در قدم اول راه هستم و تا رسیدن به موفقیت راه درازی در پیش دارم.

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.