صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / عیادت مسئولان وزارت ورزش از مدافع برزیلی استقلال
عیادت مسئولان وزارت ورزش از مدافع برزیلی استقلال

عیادت مسئولان وزارت ورزش از مدافع برزیلی استقلال

با دستور وزیر ورزش و جوانان باشگاه استقلال باید به حمایت های درمانی پادوانی ادامه دهد و مطالبات بازیکن برزیلی را پرداخت کند.

لئوناردو پادوانی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گرم ترین سلام های مسعود سلطانی فر را به مدافع مصدوم استقلال رساند و گفت: باشگاه استقلال بایستی حمایت های درمانی از پادوانی را ادامه دهد و اگر مطالباتی هم دارد انجام دهد.

سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این ملاقات با پزشک معالج لئوناردرو پادوانی صحبت کرد و جویای احوال او شد.

پزشک معالج مدافع استقلال، وضعیت عمومی و روند پیشرفت وی را خوب توصیف کرد ولی زمان بهبودی دقیق پادوانی را بسته به عوامل زیادی دانست که اظهار نظر قطعی در این مورد به زمان بیشتری نیاز دارد.

اسبقیان و ناظمی همچنین دقایقی با پادوانی همکلام شدند و از او خواستند به عنوان مهمان کشور ایران هرگونه کمی و کاستی را به اطلاع آنها برساند تا از طریق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی در روند درمانی این بازیکن تسریع و تسهیل گردد.

پادوانی نیز ضمن تشکر از وزیر ورزش و حوانان گفت: این موضوع باعث بازگشت روحیه به من شد. از اینکه به اینجا آمدید و پیگیر حال من بودید بسیار ممنونم و امیدوارم به زودی سلامت خودم را بدست بیاورم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.