صفحه اصلی / استان ها / کرمان / ماجرای «ممانعت از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان در کرمان» چیست؟
ماجرای «ممانعت از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان در کرمان» چیست؟

ماجرای «ممانعت از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان در کرمان» چیست؟

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: ممانعت از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان در کرمان صحت ندارد.

تکذیب

به گزارش کسب و کار نیوز، در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی با عنوان «در استان کرمان از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان جلوگیری شد»، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای این مطلب را تکذیب کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در این زمینه، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و توضیحات ارسالی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، ممانعت از ورود دانش‌آموزان چادری به جلسه امتحان تیزهوشان به هیچ عنوان صحت ندارد و به رغم آن که جلسه آزمون خاص دانش‌آموزان دختر بوده و تمام عوامل برگزاری آزمون نیز همکاران خانم بوده‌اند و هیچ مردی در جلسه حضور نداشته است، فقط برای تطبیق عکس دانش‌آموزان و برای یک لحظه و در ابتدای جلسه از آنان خواسته شده چادر خود را بردارند و پس از تطبیق عکس و در ادامه آزمون هیچ منعی برای پوشیدن چادر توسط عوامل برگزاری آزمون ایجاد نشده است.

امید سلاجقه افزود: آموزش و پرورش استان کرمان همواره بر رعایت حجاب برتر در مدارس توسط دانش‌آموزان و همکاران عزیز فرهنگی تأکید دارد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.