صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / عطایی: هدفمان کسب سکوی جهانی است

عطایی: هدفمان کسب سکوی جهانی است

سرمربی تیم‌ والیبال جوانان ایران گفت: پیروزی سه بر صفر در دیدار پایانی نشان از قدرت والیبال ایران دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز عطایی پس از کسب عنوان قهرمانی جوانان آسیا به همراه والیبالیست‌های ایران در بحرین گفت: فرمت جدید برای تیم‌ها تازگی داشت اما ما هدف مشخصی داشتیم و به اهدافی که می‌خواستیم یعنی کسب سهمیه جهانی و قهرمانی دست پیدا کردیم. ما هر روز باید در حال یادگیری باشیم. این مسابقات برای ما آموخته‌های زیادی داشت. هدف ما از امروز مسابقات قهرمانی جهان است و باید تلاش بیشتری انجام دهیم. ما هدف بزرگ‌تری داریم و تمام تلاش ما رسیدن به این هدف است. از فردا این کار شروع می شود و این تیم آینده والیبال ایران است.

سرمربی ایران در رابطه با این که ایران تنها یک ست به حریفان خود داد، بیان کرد: بازی های خوبی انجام دادیم و به قدرت خود واقف بودیم. این که یک ست بدهیم یا ندهیم اهمیتی نداشت و ما می خواستیم والیبال خوبی بازی کنیم.

او در ادامه در واکنش به پیروزی قدرتمندانه و آسان ایران در فینال گفت: این موضوع قدرت ما را نشان می دهد و به این معنا نیست که حریفان ما خوب نبودند. در مسابقات بزرگ جهانی نیز فینال سه بر صفر تمام می شود و این نشان می دهد که قهرمان قدرتمند است و به معنی ضعف دیگر تیم ها نیست.

عطایی در پایان درباره مسابقات جهانی که سال آینده برگزار می شود، اضافه کرد: تمام تلاش ما رسیدن به سکوی جهانی است و می خواهیم در این مسابقات موفق باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.