صفحه اصلی / حذف / آذربایجان دفاع از قهرمانی اروپا را با پیروزی آغاز کرد

آذربایجان دفاع از قهرمانی اروپا را با پیروزی آغاز کرد

به گزارش کسب و کار نیوز،پنجمین دوره مسابقات اروپایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از روز شنبه در مینسک پایتخت بلاروس با رقابت های تیمی ورزش زورخانه ای آغاز شد. آذربایجان در چهار دوره قبلی عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.
در این دوره از رقابت ها ۱۲ کشور اروپایی در دو رشته ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با هم به رقابت می پردازند.
در اولین روز مسابقات اروپایی شرکت کنندگان در بخش ورزش های زورخانه ای (تیمی و انفرادی) هنرهای خود را در داخل گود به نمایش گذاشتند و در روز دوم شاهد رقابت های کشتی پهلوانی خواهیم بود.
مراسم افتتاحیه رسمی مسابقات عصر شنبه در سالن دینامو شهر مینسک برگزار شد.
در مسابقات صبح روز شنبه، کشورهای گرجستان، روسیه، مولداوی، اوکراین، بلاروس و آذربایجان هر کدام در بخش تیمی (پنج نفره) ورزش زورخانه ای به مدت ۱۲ دقیقه به هنرنمایی پرداختند که آذربایجان مقام اول را کسب کرد. بلاروس دوم شد. تیم های مولداوی و اوکراین هم عنوان مشترک سوم را کسب کردند.
مسابقات انفرادی بخش زورخانه ای شامل سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی، میل بازی و میل گیری سنگین نیز عصر برگزار شد. در این بخش نیز آذربایجان هر شش طلا هنرهای فردی را از آن خود کرد.
همچنین وزن کشی کشتی پهلوانی در پنج وزن،۶۰، ۷۰، ۸۰ ،۹۰ به اضافه ۹۰ انجام شد. تیم ها فردا در بخش کشتی پهلوانی مسابقات خود را دنبال می کنند.
در این دوره از رقابت ها ورزشکاران ۱۲ کشور آلمان،لهستان،صربستان،ترکیه، ‌‎مولداوی، اوکراین، لاتویا ،استونی، روسیه ،گرجستان، بلاروس و آذربایجان حضور دارند.
شبک**ورزشی**۱۵۸۴**۱۳۹۲

همچنین مطالعه کنید:

محمدعلی بهمنی پس از بهبود به دفتر موسیقی بازمی‌گردد؟

محمدعلی بهمنی ـ شاعر و رییس سابق شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی وزارت ارشاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.