صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / ۱۹هزار نفر زائر ایرانی به عربستان منتقل شدند
۱۹هزار نفر زائر ایرانی به عربستان منتقل شدند

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها:

۱۹هزار نفر زائر ایرانی به عربستان منتقل شدند

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت:بیش از 19 هزار نفر زائر ایرانی تا پایان پنجم مرداد ماه جاری و در دهمین روز عملیات رفت، با 72 پرواز به سرزمین وحی منتقل شدند.

« سید محمود رضوی » روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تاکنون ۷۲ پرواز رفت،( ۴۸ پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و ۲۴ پرواز نیز با هواپیمایی سعودی) انتقال زائران انجام شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون زائران ایرانی از هفت فرودگاه کشور به مدینه منوره پرواز کرده اند و از مجموع ۱۹ فرودگاهی که در عملیات رفت زائران ایرانی به عربستان مشارکت دارند، تاکنون پروازهای حج چهار فرودگاه اهواز ، رشت ، زنجان و بوشهر به پایان رسیده و عملیات انتقال از سه فرودگاه امام ، مشهد و کرمان ادامه دارد.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: تاکنون از فرودگاه امام ۲۶ پرواز، اهواز ۱۸، بوشهر چهار، زنجان پنج، رشت ۲، مشهد ۱۳ و کرمان چهار پرواز انجام شده و با این پروازها بیش از ۱۹ هزارنفر زائران ایرانی به عربستان عزیمت کرده اند.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: طبق برنامه مقرر شده که شرکت هواپیمایی ایران ایر از ۱۰ فرودگاه کرمان، همدان، یزد، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، رشت و شیراز زائران ایرانی را جابجا کند.
رضوی گفت: شرکت هواپیمایی سعودی نیز امسال از هشت فرودگاه ارومیه، تبریز، زاهدان، زنجان، ساری، کرمانشاه، گرگان، مشهد نسبت به جابجایی زائران ایرانی اقدام می کند و علاوه براین پروازهای انتقال زائران از فرودگاه امام خمینی (ره) توسط هر ۲ شرکت (ایران ایر و سعودی) انجام خواهد شد.
این مقام مسئول در شرکت فرودگاه های کشور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده زائران ایرانی عازم سرزمین وحی امسال از استان های تهران، سمنان، قزوین، قم، لرستان، البرز، مرکزی و کاشان از فرودگاه امام خمینی (ره ) به عربستان سعودی عزیمت خواهند کرد.
به گفته رضوی، امسال حدود ۸۵ هزار نفر زائر ایرانی عازم سرزمین وحی می شوند .
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به عملیات بازگشت حجاج ایرانی از فرودگاه جده به کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده عملیات بازگشت حجاج ایرانی از سوم شهریورماه آغاز تا بیست وچهارم همین ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش کسب و کار نیوز، امسال حدود ۸۵ هزار نفر زائر ایرانی از ۱۹ فرودگاه کشور به سرزمین وحی انتقال می یابند که عملیات رفت از ۲۷ تیرماه و عملیات بازگشت حجاج به میهن اسلامی از سوم شهریورماه آغاز خواهد شد.
اقتصام**۱۱۰۸ ** ۱۵۵۹

همچنین مطالعه کنید:

اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری/خرید و استفاده از جت‌های شخصی موضوع جدیدی نیست

به گزارش کسب و کار نیوز ، در این اطلاعیه آمده است: به پیشنهاد وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.