چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر به پایان رسید

با صدر نشینی دانشگاه تهران؛

چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر به پایان رسید

چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور با قهرمانی دانشگاه تهران به کار خود پایان داد.

ورزش دانشجویی و تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر فرهاد دریانوش دبیرکل اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: بزرگ ترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور پس از ۸ روز رقابت حدود ۲ هزار دانشجوی دختر، در یازده رشته ورزشی، در دانشگاه شیراز به پایان رسید.

وی افزود: در این المپیاد ورزشی تیم دانشگاه تهران صدرنشین شد، دانشگاه فردوسی مشهد در جایگاه دوم ایستاد، دانشگاه شهید بهشتی سوم شد، فنی حرفه ای خراسان رضوی به مقام چهارم رسید و دانشگاه الزهرا جایگاه پنجم را از آن خود کرد و دانشگاه شیراز به جایگاه ششم اکتفا کرد.

دبیرکل اجرایی المپیاد ادامه داد: ورزشکاران حاضر در این المپیاد، نماینده ۹۰ دانشگاه کشور بودند که در پایان المپیاد، نمایندگان دانشگاه تهران، با کسب بیشترین مدال و امتیاز عنوان برترین تیم را به خود اختصاص دادند.

دکتر دریانوش، با اشاره به برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی برگزار شده در این المپیاد، حضور دانشجویان سراسر کشور در شیراز را فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه های گردشگری شیراز و استان فارس توصیف کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم ، دانشگاه شیراز از دهم تا نوزدهم مرداد ماه امسال نیز میزبان پسران دانشجوی کشور برای برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پسران خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.