صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فتحی: ترابزون پرداخت حق فسخ مجید حسینی را پذیرفته است

فتحی: ترابزون پرداخت حق فسخ مجید حسینی را پذیرفته است

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال می گوید به دلیل زحمت‌هایی که باشگاه استقلال کشیده و همچنین سختی پیدا کردن جایگزین برای او باید مبلغ قرارداد مجید حسینی با باشگاه ترکیه‌ای به استقلال برسد.

امیرحسین فتحی استقلال

به‌ گزارش ‌ایسنا، امیر حسین فتحی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال درباره باقی‌ ماندن تیام و مجید حسینی در این تیم گفت‌: سیاست باشگاه در قبال این دو بازیکن این است که از هر دو بازیکن در فصل جدید استفاده کنیم اما این را بدانید که وقتی بازیکنی دوست نداشته باشد در باشگاه بازی کند، ما نمی‌توانیم او را به زور نگه داریم. جدا از بحث این که اگر بازیکن دلش با باشگاه نباشد، نمی‌تواند خوب بازی کند از لحاظ فیزیکی نیز نمی‌توانیم بازیکنان را در استقلال زندانی کنیم. مجید حسینی و تیام نیز از این قاعده مستثنی نیستند، علی‌رغم این که دو بازیکن قرارداد دارند و باید برای استقلال بازی کنند اما متاسفانه بنا به دلایلی که برای ما روشن نیست از تیم ما جدا شدند و در آستانه پیوستن به باشگاه‌های دیگری هستند. طبق قانون فیفا باشگاه‌های مقصد این دو بازیکن باید با ما مکاتبه کنند و بتوانند برای جذب این دو بازیکن با ما به توافق برسند.

وی ادامه‌ داد: همکاران ما در حوزه بین‌الملل به شدت پیگیر این موضوع هستند و سه بار جلسه‌ای را با باشگاه ترابزون ترکیه برگزار کردیم. این باشگاه به طور مستقیم به دنبال مذاکره با او نبود و واسطه‌ها با تماس‌ها و رفت و آمدهای خود به دنبال انتقال حسینی به ترابزون بودند ما روی اصول خودمان پافشاری می‌کنیم و می‌گوییم که مجید حسینی بازیکن ماست. اگر ترابزون این بازیکن را می‌خواهد باید غرامت آن را پرداخت کند. تیام نیز بازیکن استقلال است و اگر بخواهد به تیم دیگری ملحق شود باید مقصد خود را انتخاب کند و سپس این باشگاه با ما مکاتبه کند و نظر ما را به فروش این بازیکن تغییر دهد. در غیر این صورت ما اجازه بازی به این دو بازیکن در باشگاه جدیدشان نخواهیم داد.

فتحی درباره پرونده حسینی گفت‌: اگر این بازیکن در سه سال آینده به باشگاهی منتقل شد، باید درصد قابل توجهی به باشگاه استقلال برسد زیرا این بازیکن چند سال در باشگاه ما بوده و زحمت‌های زیادی برای او کشیده است. مضاف بر این که او در بدترین شرایط استقلال را ترک کرده و پیدا کردن جایگزین برای او سخت است. حتما باید برای جبران خسارت، حق انتقالی به ما پرداخت شود. ترابزون این مساله را پذیرفته است و تنها بحث نقدی آن باقی‌ مانده است.

ادامه‌ دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.