صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / تغییر گسترده مدیران به مصلحت نیست
تغییر گسترده مدیران به مصلحت نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

تغییر گسترده مدیران به مصلحت نیست

یک عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به تغییر رییس کل بانک مرکزی براساس تصمیم هیات دولت، اظهار کرد: شاید تغییر برخی مدیران به انتظارات ایجاد شده در افکار عمومی پاسخ دهد، اما تغییر گسترده مدیران به مصلحت نیست.

داریوش قنبری

داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر رییس کل بانک مرکزی از سوی هیات دولت، اظهار کرد: با توجه به انتقاداتی که از سوی افکار عمومی درباره عملکرد بانک مرکزی وجود داشت نیاز بود که فردی جایگزین رییس این مجموعه شود تا بتواند در مواقع بحرانی عملکرد بهتری از خود نشان دهد و شرایطی که در این حوزه به وجود آمده و موجب کاهش ارزش پول ملی شده را کنترل کند.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که مسائلی که امروز در عرصه اقتصاد کشور ایجاد شده ریشه آنها صرفا اقتصادی نیست، بلکه ریشه آنها در حوزه سیاست، به ویژه سیاست خارجی است؛ چرا که تیم اقتصادی دولت دوازدهم همان تیمی است که در دولت یازدهم روی کار بود و توانست ثبات نسبی در نرخ ارز ایجاد و تورم را به نوعی کنترل کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که ایجاد ثبات و آرامش در اقتصاد کشور در چهار سال دولت یازدهم نتیجه تلاش و دستیابی به برجام بود، اظهار کرد: از روز نخستی که آقای روحانی روی کار آمد سیگنال‌های مثبتی به بازار ارسال شد و بازاریان نیز این سیگنال‌ها را دریافت کردند. گرچه در روزهای نخست آقای روحانی اتفاقی نیفتاد، اما آثار روانی انتخاب آقای روحانی و رویکرد ایشان برای حل موضوع سیاست خارجی باعث ایجاد نوعی ثبات در عرصه اقتصادی کشور شد.

قنبری با تاکید بر این‌که با تغییر مدیران، اتفاق خاصی در حل مشکلات و مسائل پیش‌روی کشور نمی‌افتد، گفت: شاید با تغییر برخی مدیران به نوعی به انتقادات و مطالباتی که میان مردم در این زمینه ایجاد شده پاسخی داده شود اما در کل بعید می‌دانم که با تغییر مدیران اتفاقی در عرصه اقتصاد کشور بیفتد، چرا که این اتفاقات صرفا دلایل اقتصادی ندارد.

وی ادامه داد: باید با مدیریت بحرانی که در حوزه سیاست خارجی شکل گرفته تلاش کنیم نابه‌سامانی اقتصاد کشور را به نوعی به سامان برسانیم.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در پایان با بیان این‌که تغییرات در حد محدود قابل قبول است، اما تغییر گسترده مدیران به مصلحت نیست، اظهار کرد: با پیدا کردن ریشه بحران و اتخاذ تدابیر برای گذر از این بحران، بخش قابل توجهی از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

انتهای پیام   

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.