صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بونوچی خواستار بازگشت به یوونتوس
بونوچی خواستار بازگشت به یوونتوس

بونوچی خواستار بازگشت به یوونتوس

مدیر ورزشی باشگاه میلان از علاقه بونوچی برای بازگشت به یوونتوس سخن به میان آورد. او تاکید کرد که گتوزو هم در میلان خواهد ماند.

لئوناردو بونوچی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مدیاست، لئوناردو بونوچی، مدافع با تجربه و ایتالیایی میلان تابستان سال قبل بود که با ۴۲ میلیون یورو از یوونتوس به این تیم پیوست تا بمب نقل‌ و انتقالاتی رقابت‌های سری A لقب بگیرد.

بونوچی نتوانست فصل خوبی را با میلان پشت سر بگذارد و در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره جدایی او از  روسونری به گوش رسیده است.

با وجود این که از پاری ‌سن‌ ژرمن و منچستریونایتد به عنوان مشتریان اصلی بونوچی سخن به میان می‌آمد اما ظاهرا خود این بازیکن دوست دارد که به یوونتوس باز گردد.

لئوناردو، مدیر ورزشی جدید میلان گفت‌: من با بونوچی جلسه‌ای داشتم و با یکدیگر صحبت کردیم. باید تاکید کنم که این بازیکن دوست دارد که به یوونتوس برگردد و ما هم تلاش می‌کنیم تا زمینه این انتقال را فراهم آورم.

لئوناردو در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین به گتوزو، سرمربی میلان اشاره کرد و گفت‌: گتوزو متعلق به میلان است و به این باشگاه تعصب زیادی دارد. تیم با این مربی جوان مسیر پیشرفت را به خوبی طی کرده است و می‌خواهیم به همکاری خود با این مربی جوان ادامه دهیم.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از  علاقه میلان برای جذب آنتونیو کونته سخن به میان آورده‌اند و با توجه به اختلافی که لئوناردو با گتوزو دارد احتمال انتخاب کونته زیاد شده است اما ظاهرا باشگاه میلان فعلا می‌خواهد که به همکاری‌اش با گتوزو ادامه دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.