صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / پرچم سوریه پس از سال‌ها بار دیگر بر فراز گذرگاه قنیطره به اهتزاز درآمد
پرچم سوریه پس از سال‌ها بار دیگر بر فراز گذرگاه قنیطره به اهتزاز درآمد

پرچم سوریه پس از سال‌ها بار دیگر بر فراز گذرگاه قنیطره به اهتزاز درآمد

ارتش سوریه پرچم این کشور را بر فراز گذرگاه قنیطره در جولان برافراشت و به این ترتیب بعد از سال‌ها بار دیگر به مرز با جولان اشغالی بازگشت.

ارتش سوریه

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از شبکه خبری المیادین، ارتش سوریه همزمان با ورود به روستاهای الحمیدیه، القحطانیه و رسم الرواضی در حومه قنیطره پرچم این کشور را بر فراز گذرگاه قنیطره در جولان برافراشت.

ارتش سوریه طی عملیات خود به بیمارستان میدانی در نزدیکی این گذرگاه دست یافت که مقادیری دارو از جمله داروهای تولید اسرائیل در آن قرار داشت.

حسام زیدان خبرنگار شبکه تلوزیونی سوریه در گزارشی با اشاره به اهتزاز پرچم این کشور در گذرگاه قنیطره افزود: برافراشته شدن پرچم سوریه در گذرگاه قنیطره به معنای اعلام پیروزی راهبردی بر عناصر مسلح و حامیان آمریکایی و اسرائیلی آنها در جنوب سوریه به شمار می رود و نشان می دهد عناصر مسلح در مناطق نزدیک به جولان اشغالی جایی ندارند. ارتش سوریه پس از آزادی بسیاری از مناطق و روستاها از جمله منطقه الرفید، گذرگاه قنیطره را آزاد کرد.

این پیشروی بعد از کنترل ارتش سوریه بر مناطقی در حومه شمال غربی درعا در جنوب سوریه صورت گرفت.

ارتش سوریه اخیرا پیشروی گسترده‌ای در جنوب این کشور داشته است.

آزادسازی قنیطره به ارتش سوریه امکان می دهد مناطق جدیدی را در خط مقدم درگیری‌ها با داعش در منطقه “حوض الیرموک” و بسیاری از راه‌های کمک‌رسانی از سرزمین‌های اشغالی برای تروریست‌ها و عناصر مسلح را تحت سیطره خود درآورد. رژیم اشغالگر از طریق این مسیرها، کمک‌های خود از جمله سلاح و مهمات در اختیار عناصر مسلح قرار می‌داد.

همزمان با این تحولات، هلال احمر سوریه کمک‌های انسانی را که فرانسه برای آوارگان سوری فرستاده بود، در میان مردم این کشور توزیع کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.