صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / زنوزی:دو بازیکن خارجی دیگر به تراکتورسازی می‌آیند/ملی‌پوشان می‌گویند در لیگ ایران بازی نمی‌کنند
زنوزی:دو بازیکن خارجی دیگر به تراکتورسازی می‌آیند/ملی‌پوشان می‌گویند در لیگ ایران بازی نمی‌کنند

زنوزی:دو بازیکن خارجی دیگر به تراکتورسازی می‌آیند/ملی‌پوشان می‌گویند در لیگ ایران بازی نمی‌کنند

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: نمی شود تراکتور سازی را از استقلال و پرسپولیس جدا دانست.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا زنوزی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز (جمعه) در محل باشگاه تراکتورسازی برگزار شد، اظهار کرد: هنوز جایگاه هیئت مدیره و مدیرعامل و کادر اجرایی باشگاه مشخص نشده و اتفاقاتی که قبل از واگذاری باشگاه تراکتورسازی رخ داد، باعث شد زمان را از دست دهیم و بعضی از بازیکنانمان را از دست دادیم و برخی از بازیکنان بازار نقل و انتقالات نیز راهی تیم های دیگری شدند.

وی افزود: سعی کردیم بهترین بازیکنان موجود در بازار را جذب کنیم، اما آنطور که باید، نتوانستیم در نقل و انتقالات موفق باشیم و باشگاه ها نیز اجازه انتقال بازیکنانشان به تیم ما را نمی دادند؛ به همین دلیل تمرکز خودمان را روی جذب بازیکنان خارجی گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم دو بازیکن با کیفیت خارجی به تیم بیاوریم. به جای آن که بازیکنان درجه چهار برزیلی جذب کنیم، به دنبال بازیکنانی رفتیم که در لیگ های معتبر اروپایی حضور داشتند.

زنوزی بیان کرد: یک بازیکن اروپایی و یک بازیکن آسیایی هم تا هفته آینده به تیم خواهیم آورد که کار بازیکن آسیایی تمام شده و تا روزهای یکشنبه یا دوشنبه به تیم خواهد پیوست.

مالک تراکتورسازی تاکید کرد: متاسفانه فقط پوسته تراکتورسازی را تحویل گرفتیم و هیچگونه زیرساختی در این باشگاه وجود نداشت و در این مدت سعی کردم تا جایی که قوانین سازمان لیگ اجازه می داد، بازیکنان خوبی جذب کنم و در نیم فصل نیز، چند مهره باکیفیت دیگر به تیم تزریق کنیم. من حتی با چهار ملی پوش آزاد که در لیگ های اروپایی نیز حضور دارند، صحبت کردم و آن ها اعلام کردند به خاطر ماندن در تیم ملی، نمی خواهند لیگ های اروپایی را ترک کنند.

وی با بیان اینکه هدفش، اقتصادی کردن باشگاه تراکتورسازی است، گفت: باشگاه تراکتور، فقط مربوط به فوتبال نیست و شاید در آینده، تیم های والیبال یا بسکتبال این باشگاه نیز شروع به فعالیت کند و به همین دلیل است که به دنبال مدیرعامل فوتبالی نیستیم و مدیرعامل نیز با عنوان معاونت ورزشی در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: تراکتورسازی یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیاست و درست است که برای کمک به این تیم آمده ام، اما خیلی از نزدیکان من، مخالف ورودم به تراکتور بودند و من فقط به عشق هواداران پرشور این تیم، وارد عرصه شدم. البته احساساتم نیز باعث شد که وارد قضیه شوم و اصرار هواداران، من را برای این کار مجاب کرد. بیشتر کارهای واگذاری تراکتورسازی نیز انجام شده و تنها بخش کمی از کارها مانده است.

مالک تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من در گسترش فولاد نیز بخاطر این هزینه می کردم که سهمیه فوتبال آذربایجان در لیگ برتر نسوزد و با این تیم به دنبال قهرمانی نبودم؛ چرا که با قهرمانی این تیم، بیشتر از ۵۰۰ ۶۰۰ نفر خوشحال نمی شدند، اما با موفقیت تراکتور، عده زیادی خوشحال خواهند شد و باید در جایی هزینه کنیم که مردم خوشحال شوند.

وی گفت: باشگاه تراکتور را به هولدینگ اقتصادی تبدیل می کنیم و بجای این که باشگاه را تک بعدی کنیم، باید همه جانبه به موضوع نگاه کنیم و از این به بعد، به جای واژه باشگاه “فرهنگی – ورزشی”، باید نام باشگاه را “فرهنگی – ورزشی – اقتصادی” کنیم.

زنوزی در خصوص حضورش در باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: من قبل از ورودم به باشگاه تراکتور، خبری از درون آن نداشتم و انتظار نداشتم پوسته ای را تحویل بگیرم که چیزی در درون ندارد، اما همچنان روی حرف هایم هستم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

وی گفت: بعد از پایان نقل و انتقالات، تمرکزمان را روی مسائل درون سازمانی جمع می کنیم و برنامه های مختلفی برای برندسازی نام باشگاه داریم.

زنوزی، از مذاکره با شبکه سه سیما برای پخش زنده مسابقات تراکتور خبر داد و بیان کرد: نمی توانیم تراکتور را از استقلال و پرسپولیس جدا کنیم و باید پخش زنده بازی های این تیم نیز انجام شود.

وی بیان کرد: هدفگذاری باشگاه را تا یکی دو ماه آینده و بعد از مشخص شدن هیئت مدیره اعلام خواهیم کرد و در وهله اول به دنبال کسب نتیجه و همچنین در پی تقویت زیرساخت ها هستیم.

وی بیان کرد: هیئت فوتبال باید شرح وظایف خود را بداند تا در حوزه هایی که مربوط به آن است، دخالت و اظهار نظر کند. رییس هیئت فوتبال، متوجه نیست که من حتی می توانم از وی به کمیته اخلاق شکایت کنم. رییس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، در این ۲۳ سال فعالیتش در این هیئت، حتی قوانین اولیه فوتبال را نیز یاد نگرفته و این هیئت فقط می تواند مجری قوانین باشد و نه منبع تشخیص قوانین.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.