صفحه اصلی / دسته بندی نشده / بازیکنانم فرصت های خوب گلزنی را از دست دادند
بازیکنانم فرصت های خوب گلزنی را از دست دادند

سرمربی تیم فوتبال نساجی :

بازیکنانم فرصت های خوب گلزنی را از دست دادند

سرمربی تیم نساجی قائمشهر در تشریح عملکرد بازیکنانش در نخستین بازی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور گفت : بازیکنانم در این بازی فرصت های خوب گلزنی را از دست دادند و این موقعیت ها به گل تبدیل نشد .

به گزارش کسب و کار نیوز ، جواد نکونام پنجشنبه شب در پایان دیدار تیم های نساجی قائمشهر و ذوب آهن اصفهان که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد ، در گفت و گو با خبرنگاران افزود : هرچند تیم نساجی در ۱۵ دقیقه اول از سوی بازیکنان رقیب فشارهای زیادی را تحمل کرد اما در ادامه این دیدار شرایط تغییر کرد و معکوس شد .
وی ادامه داد : بازی خوب تیم نساجی در نیمه دوم باعث شد تا بازیکنان ذوب آهن ۴۵ دقیقه در زمین خود و برای دفاع باقی بمانند .
سرمربی تیم نساجی با این حال گفت که بازیکنانش در حالی که تیمشان بعد از سال ها پا به لیگ برتر گذاشت ، در مقابل رقیب قدر و مجهزی چون ذوب آهن اصفهان بازی خوبی ارائه کردند.
وی گفت : نساجی با در اختیار داشتن تنها ۲ بازیکن لیگ برتری در مقابل ذوب آهن که هفت بازیکن تیم ملی را در اختیار ، توانست توانمندی هایش را به نمایش بگذارد .
نکونام اضافه کرد : نساجی همچنین ۲ بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداشت وگرنه می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم .
وی همچنین از هواداران تیم نساجی به خاطر حضور پرشور در ورزشگاه شهید وطنی و رعایت نظم و انضباط قدردانی کرد و گفت : امیدواریم در بازی های بعدی و با کسب نتایج بهتر جواب این مهربانی های تماشاچیان را بدهیم .
نساجی در چارچوب نخستین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور پنجشنبه شب در ورزشگاه تازه نوسازی شده وطنی قائمشهر میزبان ذوب آهن اصفهان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود .
بازی این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع میهمان به پایان رسید . تک گل میهمان اصفهانی در دقیقه ۱۲ و زمانی به ثمر نشست .
۶۹۸۲/ ۲۰۹۶/۱۶۵۴

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.