چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / یزدی: امیدوارم تیم جوانم از فوتبال خوزستان دفاع کند
یزدی: امیدوارم تیم جوانم از فوتبال خوزستان دفاع کند

یزدی: امیدوارم تیم جوانم از فوتبال خوزستان دفاع کند

سرمربی استقلال خوزستان با ابراز خوشحالی از حضور در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد تیم جوانش از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کند.

داریوش یزدی

به گزارش کسب و کار نیوز، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که در آذربایجان شرقی حضور دارم. همچنین بابت حضور در لیگ برتر خوشحال هستم. سال‌های قبل در لیگ برتر بوده ام اما این اولین فصل است که به عنوان سرمربی در لیگ برتر حضور دارم. تیم ما تغییر کرده است. حدود هشت بازیکن از سال گذشته در تیم ما حضور دارند که از این جمع فقط چهار نفر در فصل قبل بازی می‌کردند. ما بازیکنان جدیدی را از استان خوزستان اضافه کردیم و چند بازیکن نامی هم به تیم آوردیم تا با تجربه‌ها تجربیات‌شان را در اختیار جوان‌ترها قرار بدهند.

او ادامه داد: ما دو مشکل داشتیم. مشکل اول این که ما تغییرات زیادی داشتیم حتی مالک باشگاه هم عوض شد. این موضوع و فرصت کمی که داشتیم موجب شد آماده‌سازی خوبی نداشتیم. با تعدادی از نفرات مدنظرمان و جوانان پا به مسابقات گذاشته‌ایم. امیدواریم که این جوانان با انگیزه‌های بالا توانایی‌های‌شان را به نمایش بگذارند و از فوتبال خوزستان دفاع کنند.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.